Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Agentul 007, noua imagine a Heineken

Tags: heineken, james bond, skyfall, daniel craig, campanie heineken

Heineken a lansat o campanie TV si digitala, ce precede lansarea celei de-a 23-a aventuri James Bond, Skyfall. Este pentru prima data cand Daniel Craig il portretizeaza pe James Bond intr-un spot Heineken.
Campania “Crack the Case” este o combinatie intre filmul de 60 de secunde (TV & online) si o experienta interactiva, personalizata. Aceasta se va lansa la nivel global pe mai multe platforme, incepand din 20 septembrie. Combinatia dintre ATL, digital, PR si experimental, va permite brandului Heineken sa ajunga la mai multi consumatori ca oricand, se arata intr-un comunicat al companiei.

Odata cu lansarea globala din 20 septembrie, experienta interactiva continua povestea din spotul TV, spectatorii avand sansa de a fi ei insisi agenti secreti. Astfel, consumatorii sunt provocati sa infranga inamicii si sa rezolve cazul “valizei misterioase” care ii poarta intr-o calatorie cu trenul, plina de aventuri.


 
Pentru a starni curiozitate in intreaga lume si a implica publicul la scara larga, inainte de lansarea globala din 20 septembrie, un teaser online exclusivist va fi transmis unui numar limitat de fani infocati Bond, pentru a-i determina sa vizioneze spotul TV dupa lansare.

Pe langa intretinerea conversatiei in mediile digital, social media si pe canalele media traditionale, executia off-line a campaniei “Crack the Case” va aduce dramatismul din experienta virtuala mai aproape de o audienta vasta, globala, incepand din octombrie, cand mai multe piete vor oferi experiente Heineken inedite, in locatii emblematice, invitand publicul sa isi testeze curajul, sa castige premii deosebite si sa impartasasca emotia lansarii Skyfall, cea mai noua productie cinematografie din seria James Bond.

“Creativa si inovatoare, marca Heineken, combinata cu legendara franciza James Bond, va oferi spectatorilor o experienta completa. James Bond nu este doar un erou, ci este insusi “Man of the World” – increzator, plin de resurse si gata oricand pentru noi experiente, dand viata valorilor marcii Heineken”, Alexis Nasard (Chief Commercial Officer Heineken).

Campania “Crack the Case” a fost realizata de agentia de publicitate Wieden + Kennedy Amsterdam si este construita pe baza relatiei de 15 ani dintre Heineken si franciza Bond.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0