Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Alegerea Presedintelui, campania ce promoveaza doua branduri deodata

Tags: campanie unirea, vodka sankt petersburg, cap, alegerea presedintelui, reclama unirea, presedintele cumpatatilor

O regula in publicitate spune ca nu se cade sa promovezi doua produse in aceeasi reclama, insa regulile sunt facute sa fie incalcate sau sa pudreze cu putin neconventional peste creatii. Asa cum se intampla in cazul campaniei "Alegerea Presedintelui".
Campania a fost dezvoltata de CAP pentru doua branduri de bauturi alcoolice: coniacul Unirea si vodka Sankt Petersburg si are ca protagonisti persoane obisnuite, considerate foarte pricepute la o anumita activitate.

"Campania a crescut inca de la inceput sub ideea Alegerea Presedintelui. E dificil sa lucrezi cu doua marci care nu se inteleg bine in acelasi pahar. Dar pana la urma ne-am hotarat. Unirea si Sankt Petersburg trebuie sa caute presedinte. Pentru ca fiecare dintre noi e presedinte la ceva, presedinte la stat degeaba, presedinte la purtat borseta, presedinte la pechinezi, o tara de presedinti care mai de care mai competenti si gata sa fie premiati pentru asta", explica Cezar Panait (Copywriter, CAP) citat de IQads.

Campania s-a lansat cu  trei spoturi TV: "Presedintele cumpatatilor", "Presedinte la contrazis" si "Presedinte la pechinezi". De asemenea, aceasta dispune de o activare online ce a luat forma website-ului www.alegereapresedintelui.ro.

"Campania Alegerea Presedintelui este un proiect mai special pentru noi. E bine de stiut insa ca am avut pregatite 12 povesti cu presedinti ca mine sau ca tine din care au ramas doar trei. L-am dat afara chiar si pe presedintele suptului de masea si pe cel al zgomotosilor, deci va dati seama ce alegeri dure au avut loc", a adaugat Cezar Panait (Copywriter, CAP).

In cadrul campaniei, consumatorii sunt incurajati sa trimita codurile unice de pe ambalajele Unirea si Sankt Petersburg pentru a castiga 1.000.000 RON sau o masina pe zi.

Presedintele cumpatatilor


Presedinte la contrazis


Presedinte la pechinezi

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0