Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ambalajul produsului: promovezi imaginea corecta?

Tags: imagine brand, carti vizita, website, companie, profesionalism

Brandingul tine de imaginea ta pe piata, esti sigur ca promovezi ceea ce trebuie? Modul in care alegi sa prezinti un produs poate sa influenteze imaginea companiei. Ce transmiti audientei vizate de tine?
Sa ne amintim ca ambalajul poate sa aiba fie o influenta pozitiva, fie una negativa asupra cumparatorului. O experienta negativa poate sa ne faca sa pierdem clienti, in vreme ce o experienta favorabila il va face pe client sa revina. Atunci cand avem de-a face cu un brand la inceput de drum, ambalajul ar trebui sa fie un punct pe care sa il tratam cu foarte mare atentie. De multe ori, atunci cand brandul este deja cunoscut, oamenii nu mai tin cont atat de mult de modul de prezentare.

Ambalajul nu inseamna doar o cutie sau o sacosa in care iti vinzi produsul, ci este parte din compania ta si din identitatea brandului. Modul de prezentare si de ambalare se refera la urmatoarele elemente de care va trebui sa tina cont:

- carti de vizita si articole de papetarie
- website
- serviciu clienti
- adresa de e-mail.

In functie de cum sunt acestea prezentate, noi transmitem un anumit mesaj. Cartile de vizita transmit faptul ca suntem puternici si ca avem incredere in ceea ce facem? Sau ca nu putem asigura continuitatea? Sunt cartile noastre de vizita executate profesionist?

Ce spune site-ul despre companie? Reflecta profesionalism si denota ca ai grija de clientii tai? Sau mai mult ii incurca pe acestia si prezinta o imagine neclara a companiei?

Care e politica brandului? Cat de eficient este serviciul de relatii cu clientii? Dar adresa de mail? Este una aferenta site-ului sau folosesti tot adresa personala?

Toate aceste elemente de care alegi sa tii sau nu cont iti consolideaza sau, dimpotriva, iti afecteaza imaginea site-ului. Trebuie sa te intrebi intotdeauna daca potentialii clienti vor avea o prima impresie buna si care va fi aceasta.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0