Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

ANALIZA: Disparitia unui slogan celebru - We Try Harder

Tags: avis, slogan avis, we try harder, schimbare slogan, hertz, inchiriere masini

Dupa cinci decenii de existenta si o prezenta stralucita, care i-a adus brandului mai multa popularitate decat si-ar fi inchipuit vreodata, sloganul companiei Avis trece in paginile de istorie ale publicitatii pentru a lasa loc unuia nou-nout.
Razboiul dintre Avis si Hertz, cele mai mari companii de inchieri autovehicule din SUA, este la fel de aprig si celebru precum cel dintre Pepsi si Coca-Cola.
 
Hertz a fost prima companie americana de inchiriat autovehicule, iar in momentul in care piata a dat nastere unui competitor – Avis – niciunul dintre acestia nu a dat inapoi. Sloganul din anii 50 a companiei Hertz suna cam asa: „More people by far... use Hertz Rent-A-Car” (De departe, cei mai multi apeleaza la Hertz Rent-A-Car). Ca raspuns la acest mesaj, Avis a venit cu un slogan ingenios - „We Try Harder” (Noi ne straduim mai mult) - prin care recunostea pozitia pe piata a concurentei, fara insa a-i recunoaste si suprematia in ceea ce priveste calitatea serviciilor.

 

Sloganul a fost creat in 1962 de catre agentia DDB, intr-un moment dificil din punct de vedere economic pentru companie, fiind menit sa reimprospateze imaginea brandului. Campania a avut un succes imens. In doar cativa ani, „We try harder” a schimbat destinul companiei, aceasta ajungand de la 3.2 milioane dolari pierderi la un profit de 1.2 milioane dolari.




 
Dupa o jumatate de secol insa, Avis a decis sa renunte la sloganul care a consacrat-o si care a devenit sinonim cu brandul insusi. Compania a lansat recent o noua campanie de promovare si un nou slogan: „It’s Your Space”, care tinteste catre publicul ce calatoreste in scop de afaceri. Creata de agentia Leo Burnett, campania este focusata pe comunicarea confortului spatiului interior al vehiculelor Avis care ii va face pe calatori sa se simta bine si sa devina mai productivi.
 
De ce o astfel de decizie?
 
„Brandurile centrate pe consumatori trebuie intotdeauana sa evolueze pentru a fi in concordanta cu nevoile si dorintele mereu schimbatoare ale clientilor. Avis evolueaza si el tocmai pentru a putea satisface aceste nevoi. Noul slogan este menit sa fie un reper in ceea ce priveste serviciile companiei, vorbindu-le clietilor despre avantajele pe care le ofera inchirierea masinilor Avis”, explica reprezentantii companiei.
 
Noua campanie marcheaza si o pozitionare foarte clara a brandului catre zona corporate, mai debraba decat catre cea a calatoriilor in scop turistic. Iata si noile spoturi TV:
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0