Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ariston vine cu un nou produs si o noua reclama

Tags: ariston, reclama ariston, familie, centrala ariston, ariston clas premium

DDB Romania a lansat noua campanie publicitara a brandului Ariston ce are ca obiectiv atat consolidarea marcii ca lider al pietei interne de centrale termice, cat si comunicarea celui mai nou produs din gama – centrala termica in condensare Clas Premium, informeaza un comunicat de presa al agentiei Total PR.
Noul spot porneste de la ideea de durabilitate a produselor Ariston, ilustrand o fotografie de familie in centrul careia se afla centrala Ariston, devenita si ea membru al familiei datorita rezistentei in timp.

"Prin noua campanie amintim romanilor ca produsele Ariston sunt unele durabile, pe care te poti baza. Acest lucru este demonstrat si de faptul ca, pana in acest moment, potrivit unui studiu de piata, peste 1,2 milioane de romani au ales confortul dat de produsele noastre", spune Ilinca Rusescu (Director de Marketing, Ariston Thermo Romania).

Potrivit reprezentantilor Ariston, noua centrala face parte dintr-un demers de aliniere a gamei la tendintele europene privind orientarea catre tehnologii avansate ce pun accent pe economisirea de combustibil si pe protectia mediului inconjurator.

Campania TV a Ariston a fost lansata incepand cu data de 20 august, urmand ca din 1 septembrie aceasta sa fie sustinuta si de o componenta online.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0