Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ashton Kutcher, protagonistul unei noi campanii controversate

Tags: ashton kutcher, world wide lovers, campanie publicitara, popchips, dating

Celebrul actor de comedie Ashton Kutcher este protagonistul unei noi campanii publicitare intitulate "World Wide Lovers", acesta promovand chips-urile Popchips printr-o serie de clipuri video, care mai de care mai haioase. Kutcher interpreteaza patru personaje diferite, fiecare dintre acestea fiind in cautarea "marii iubiri" si facand apel la o agentie de dating.
Campania de marketing, cu un buget estimat de 1,5 milioane de dolari, va fi puternic promovata prin intermediul retelelor de socializare, dar si prin afise si panouri publicitare ce vor fi dispuse in orase precum Los Angeles, New York, San Francisco si Seattle.
 
Kutcher intra cu brio in pielea celor patru personaje inedite, dand dovada de umor si originalitate.
 
 
Il vedem in postura lui Darl, un designer de moda excentric si cam fandosit:
 
 
Nigel, un hipiot autentic care vorbeste vrute si nevrute:
 
 
Swordfish, un motociclist cam “necioplit”, dar cu un suflet bun:
 
 
Cel mai controversat dintre personaje este Raj, un producator indian de filme, un rol pentru care Kutcher si-a “colorat” tenul si a adoptat un accent specific, fapt ce a fost considerat de multi drept o dovada de rasism. Prin urmare, clipul a fost deja inlaturat de pe YouTube.
 
Fiecarui personaj aflat in cautarea sufletului pereche ii este alaturat un anumit sortiment de chips-uri, in functie de personalitatea sa. 
 
Campania a fost realizata impreuna cu agentia de publicitate Zambesi. Aceasta nu este prima interactiune a lui Kutcher cu marca Popchips, actorul fiind numit “presedintele culturii pop” al brandului inca din anul 2010.
 
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 07-Mai-2012 23:05:03
Pentru vinzarea / promovarea unui produs nesanatos pentru organism ar trebui sa nu se inghesuie nimeni sa ii faca imagine . Dar ce natarau poate sa reziste teancului de bani ?

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0