Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Automatul de idei: Pretul limonadei se schimba odata cu temperatura

Tags: marketing, campanie, limonada

Folosirea automatului de agentiile de marketing nu este o noutate: exista automatul care ofera ice tea de fiecare data cand ii trimiti mesaje pe Twitter, altul care-ti da bere daca-l lovesti puternic ca la rugby (prdusul fiind targetat iubitorilor acestui sport) sau cel care da prajituri in statia de autobuz.

 

De data asta insa, agentia spaniola Momentum a instalat 18 automate pline ochi cu limonada marca Coca-Cola Limon&Nada (un joc de cuvinte in spaniola, insemnand lamaie&nimic altceva) care mai au un accesoriu important: un termometru. Motivul instalarii acestuia este ca, cu cat se face mai cald, cu atat scade pretul bauturii.
 
Conform marketingnews.es, automatele, plasate in parcuri acvatice sau de distractii, reduc pretul limonadei dupa temperatura de afara, in lunile iulie, august si septembrie. Pana la 25°, cutiile costa 2 euro. Daca temperatura este intre 26°-29°, pretul scade la 1,40 euro si cand ajunge la 30°, limonada costa jumatate, adica doar 1 euro. 
 
Pentru a promova campania, agentia a postat un banner urias de 12 x 9.5 metri in Sevilla.
 
Avem de-a face cu o actiune geniala de marketing, caci consumatorul se duce in mod natural vara spre automatele de bauturi si, cu cat e mai ieftin produsul, cu atat vor creste vanzarile. Si, odata ce se obisnuiesc cu gustul, vor continua sa-l cumpere si dupa ce se termina vara. Valurile de caldura fac ca aceasta initiativa sa fie una geniala. 



Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0