Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Barbatii nu agreeaza reclamele care le sunt adresate

Tags: reclame, publicitate, barbati fatali, ideal masculin, reclame pentru barbati

Un nou studiu releva faptul ca multi barbati sunt deranjati de reclamele care infatiseaza "idealul masculin". Barbatii se compara deseori cu modelele hipermasculinizate din publicitate, iar acest lucru da nastere unor sentimente de vulnerabilitate si inadecvare.
Cu toate ca exista multe studii cu privire la impactul negativ al reclamelor asupra femeilor si copiilor, pana in prezent nu se cunosc multe detalii privind impactul reclamelor asupra populatiei masculine.
 
Unii barbati reactioneaza in mod negativ la reclamele cu "barbati fatali". Conform studiului, majoritatea barbatilor reactioneaza prin scepticism, evitare si indeferenta, putini fiind cei care sunt puternic motivati de reclamele care infatiseaza idealul masculin.
 


Pentru marketeri, aceste descoperiri ar trebui sa reprezinte un semnal de alarma. Acestia ar trebui sa inteleaga cum sa atraga acest segment intr-un mod cat mai eficient si mai etic cu putinta.
 
Atunci cand barbatii se simt amentintati de o reclama, vor reactiona negativ fata de produsul si de marca respectiva. Daca un barbat nu considera ca isi doreste sa arate asemenea barbatului din reclama si nu crede ca are nimic in comun cu acesta, relatia sa cu brandul respectiv se incheie definitiv.
 
Se pare ca piata masculina este din ce in ce mai fragmentata decat se credea initial. Majoritatatea reclamelor sunt dominate de trei stereotipuri: "Jucatorul", "Bautorul de bere" si "Amicul". Insa multi barbati nu se regasesc in niciuna din aceste trei categorii. Marketerii ar trebui sa isi largeasca orizonturile si sa creeze campanii care sa infatiseze barbatul real: "Tatal", "Sotul", si "Omul priceput la toate".
 
 Sursa: Daily Mail
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 07-Aug-2012 23:54:03
Asta imi dovedeste ca barbatii nu sint timpiti . Caci in opinia mea reclamele sint pentru timpiti . Oamenii culti nu consuma asa ceva .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0