Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Batalia pentru un Samsung sau cum sa meriti un smartphone

Tags: campanie samsung, smartphone, pledoarii, promotie samsung, galaxy s3, galaxy note, leo burnett

Cum toata lumea spune din ce in ce mai des si apasat ca viitorul e mobile, se creaza o adevarata nevoie, care nevoie e numai buna de exploatat apoi publicitar. Exact cum face si Samsung in noua sa campanie promotionala.
Semnata de Leo Burnett & Target, campania "TU decizi cine merita un smartphone cadou" pleaca de la ideea ca oricine isi doreste astazi un smartphone, cu atat mai mult cu cat acesta poate fi primit cadou, gratie promotiei Samsung. De aici si problemele care intervin ulterior cand toti cei dragi stiu de smartphone-ul castigat. Pentru a-l obtine, cei apropiati trebuie sa fie cat mai convingatori. Asa s-au nascut cele patru pledoarii haioase de imbunat castigatorul: mama vs tata, Irina vs Ingrid.
 
Samsung – Fetele 1

 
Samsung – Fetele 2

 
Samsung – Mama

 
Samsung – Tata

 
Campania se desfasoara in perioada 16 noiembrie – 31 decembrie si cuprinde executii TV, radio, in mediul online (aplicatie de Facebook), executii mobile, dar si materiale specifice de promovare precum postere si flyere.
 
Mecanismul promotional al campaniei presupune cumpararea unui smartphone Samsung. Astfel, clientul poate castiga zilnic cate un Galaxy S3 sau un Galaxy Note2. De asemenea, clientii care nu castiga unul dintre cele doua telefoane oferite cadou la promotie sunt inclusi in extragerea finala pentru un Galaxy Note 10.1.
 
Prin intermediul campanei, Samsung isi propune sa creasca vizibilitatea promotiei in cadrul careia clientii pot castiga unul dintre cele doua smartphone-uri.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0