Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

bauMax poarta din nou mustata

Tags: baumax, reduceri la mustata, mustata baumax, campanie, gmp advertising

bauMax si GMP Advertising continua campania promotionala "Reduceri la mustata", ca urmare a succesului pe care l-a avut prima implementare a acestui concept, informeaza un comunicat emis de agentie. Drept urmare, toti mustaciosii sunt invitati sa revina in magazinele bauMax din toata tara si sa profite de reduceri de 10% la mobilier de baie si cazi.
“Campania promotionala <> revine tocmai pentru ca prima implementare s-a bucurat de un real succes in randul consumatorilor. Nici n-am stiut ca sunt atat de multi mustaciosi (adevarati sau nu) in Romania, dar ne bucuram ca au fost atat de receptivi si ca putem face din nou ceva pentru ei”, spune Iraida Paiuc (Marketing Manager, bauMax Romania).



Pentru a doua parte a reducerilor cu mustata, GMP Advertising a realizat o sesiune de teasing de 10 secunde, menite sa le dea ne-mustaciosilor timp de pregatire, ce a rulat pe TV intre 15 si 21 octombrie.

“Reduceri la mustata” este unul dintre acele exemple care arata ca ideile simple, dar indraznete, genereaza succesele mari. Iar reeditarea campaniei vine tocmai ca urmare a raspunsului pozitiv pe care l-am primit de la clientii bauMax, fie ei mustaciosi sau nu”, adauga Cristiana Belodan (Group Account Director GMP Advertising).

Reeditarea campaniei ”Reduceri la mustata” pastreaza conceptul creativ ingenios si simplu, propus GMP Advertising si Webstyler. Conexiunea clientilor cu mustata mesterului bauMax a prins foarte bine, fapt confirmat de rezultatele primului val de campanie, desfasurat in luna august.

Mai mult, componenta online a campaniei semnata Webstyler, centrata pe Mustalicious, un personaj impresionat de reducerea bauMax care-si pune mustata la dispozitia femeilor a fost premiata la Internetics. Festivalul de branding, marketing si advertising online a acordat campaniei Mustalicious premiul cel mare la categoria Online Media and Tools – Rich Media.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0