Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Benetton dedica o campanie inedita tinerilor someri de pretutindeni

Tags: benetton, campanie, tineri, someri, loc de munca, united colors of benetton

Brandurile nu le ofera oamenilor doar produse si servicii de tot felul, ci si locuri de munca si posibilitatea de a-si construi o cariera. De la aceasta premisa a pornit si noua campanie a Benetton.
Asociat dintotdeauna cu tineretea si veselia, Benetton s-a gandit sa dedice publicului sau tinta, o campanie menita sa ii ajute in gasirea unui loc de munca. Intitulata ”Unemployee Of The Year”, campania isi propune sa atraga atentia asupra somajului existent in randul tinerilor si sa ii ajute in gasirea unui loc de munca printr-o competitie desfasurata prin intermediului UNHATE Foundation, ONG-ul companiei.


 
Benetton si-a propus sa schimbe perceptia publica despre tinerii de astazi si sa demonstreze ca acestia dispun de suficienta pasiune si creativitate pentru a-si schimba singuri destinul. Brandul invita tinerii someri cu varste cuprinse intre 18 si 30 de ani sa aplice pe site-ul Fundatiei UNHATE pentru a avea astfel sansa de a primi finantare pentru ideile lor de afaceri. Benetton va sustine financiar 100 de start-up-uri, oferind fiecaruia suma de 5.000 dolari.
 
„Noua campanie de comunicare realizeaza tabloul real a societatii de astazi prin sublinierea unei probleme acute si prezente, aceea a tinerilor fara loc de munca si a conflictului dintre generatii. Scopul sau este acela de a prezenta intr-o noua lumina aceasta problema si de a crea ilustra potentialul imens pe care il au tinerii. Nu putem schimba lumea, insa United Colors of Benetton isi doreste sa-si foloseasca vocea pentru a pune in valoare tinerii si a le celebra potentialul si valoarea”, spun reprezentantii companiei.
 
Campania a fost lansata in peste 35 de tari.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0