Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bergenbier lanseaza reclama cu injuraturi soft si necenzurate

Tags: bergenbier, reclama, fotbal, liga 1, leo burnett, organizatia barbatilor din romania

Cand vine vorba despre fotbal, pasiunea atinge cote maxime, iar in febra meciurilor suporterii se inversuneaza in vorbe. Plecand de la reactiile lor, agentia Leo Burnett a realizat un spot TV demn de galeria publicitatii romanesti.
Spumos, haios si trepidant, clipul publicitar face parte din noua campanie pentru Bergenbier menita sa duca mai departe traditia relatiei dintre brandul de bere si fotbal, din perspectiva parteneriatului cu Liga 1 de Fotbal. Este vorba despre cea de-a patra campanie comunicata prin intermediul Organizatiei Barbatilor din Romania.

„Campania aduce in discutie pasiunea barbatilor pentru sportul rege in general si pentru meciurile din Liga 1 in particular, intr-un mod mai putin conventional, spotul TV aratandu-i pe cativa dintre ei traind pasiunea pentru fotbal. Injuraturile clasice au fost insa inlocuite cu eufemisme haioase, pentru ca spotul sa nu fie cenzurat, dar sa isi pastreze savoarea pentru barbatul roman care se regaseste in continuare in secventele pitoresti”, spun oficialii Leo Burnett.

Asa s-au nascut replici precum „Croseta-mi-as o esarfa” ori „Gadila-ti-as talpile”, ce au toate sansele sa devina la fel de celebre asemeni mai vechilor „Tu nimic, Batman, Batman! sau „Laser, frate”, create tot de Leo Burnett.

Campania se desfasoara in perioada 10 septembrie – 8 noiembrie, avand ca si componente  principale materiale clasice la punctele de vanzare, un spot TV si o promotie speciala desfasurata pe Facebook.

Spotul TV a fost realizat in colaborare cu regizorul argentinian Tano Celentano si casa de productie Family Film.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0