Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bing vs. Google: Testul suprem

Tags: bing, google, motor de cautare, test online, bing it on, provocare, pepsi challenge

In 1975, una dintre cele mai importante batalii dintre doi giganti ai bauturilor racoritoare avea sa se dea nu prin sloganuri si reclame, ci printr-o testare de produs, care a ramas in istoria marketingului drept "The Pepsi Challenge". La aproape 4 decenii distanta, alti doi giganti - de data aceasta din industria online - se incaiera intr-un "blind test" similar.

Este vorba despre vesnicii rivali Microsoft si Google, pusi sa-si masoare fortele motoarelor lor de cautare intr-o campanie numita sugubat „Bing It On”. Provocarea a fost asadar lansata motorului Google de catre Bing, unde altundeva decat in mediul digital.

Astfel, utilizatorii sunt rugati sa acceseze BingItOn.com, o  platforma online unde pot introduce 5 cereri de cautare pentru ambele motoare fara a sti care e Bing si care e Google. In functie de rezultatele primite, vor decide care dintre motoarele de cautare este superior.



Campania Bing It On vine in urma unui studiu potrivit caruia utilizatorii de internet ar fi mai multumiti de rezultatele cautarilor oferite de Bing decat de Google. In plus, Bing este al doilea mare motor de cautare online insa la o distanta uriasa fata de competitorul sau. In vreme ce platforma Microsoft detine 15,7% din piata, cea a Google are doua treimi.

„Scopul acestei campanii este acela de a face lumea sa realizeze ca mai exista si o alta optiune de cautare online la care pot apela, chiar daca sunt atat de obisnuiti cu Google”, spune directorul general al Bing.
 

 

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0