Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Branding personal. Transmiti mesajul corect?

Tags: cariera, brand personal, target, mesaj, marketing

Valorile si conceptul care te ghideaza in carierea se regasesc in mesajul pe care doresti sa il transmiti clientilor? Exista o diferenta intre ce iti doresti de la acest business si impresia pe care aceasta afacere o lasa celorlalti? Cum verifici toate aceste aspecte?

Cand iti descrii valorile si descrii ceea ce incerci sa oferi prin experienta acumulata, trebuie sa te asiguri ca mesajul tau isi indeplineste rolul, ca ajunge la destinatar si ca aduce beneficii in ce priveste dezvoltarea brandului personal.

Inainte de a compune aceasta descriere, va trebui sa ai in vedere cateva aspecte:


1. Ce valori promovezi si in ce crezi? Care sunt problemele pe care le poti rezolva foarte usor pentru ceilalti? Nu te teme daca nu gasesti raspunsuri complete la aceste intrebari. Intreaba-ti prietenii sau colegii.

2. Ce te face unic? Si care e propunerea ta unica de vanzare? Pentru ca acest element te va scoate in evidenta pe o piata in care toata lumea incearca sa vanda.

3. Care e targetul tau? Ce industrie, domeniu sau segment de piata ar avea nevoie de serviciile tale? Cine ar avea de obtinut cele mai multe avantaje de pe urma a ceea ce ai de oferit?

Dupa ce raspunzi la toate aceste intrebari, ai deja in fata cel mai bun plan de la care poti porni pentru a-ti promova brandul personal. Nu uita insa ca acest mesaj nu trebuie sa fie foarte mare asa ca va trebui sa te incadrezi in cel mult doua fraze.

Este important sa atragi atentia si sa starnesti curiozitate, nicidecum sa iti spui intreaga poveste. In cateva cuvinte va trebui, asadar, sa oferi informatii valoroase despre tine ca om, despre experienta ta si despre solutiile pe care le oferi si cui.

Nu uita sa fii flexibil si sa ai in vedere faptul ca aceste descrieri se pot schimba in timp in functie de evolutia carierei tale.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0