Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Brandul Lem’s isi face intrarea pe TV cu prima sa campanie publicitara

Tags: lem's, lemet, campanie publicitara, reclama lem's, draftfcb

Pentru prima data in istoria sa de peste 20 de ani, producatorul de mobila Lemet, proprietarul brandului de magazine de profil Lem’s, investeste intr-o campanie publicitara pe TV.
Campania dezvoltata de agentia Draftfcb a demarat in aceasta saptamana si se va desfasura pe parcursul a doua luni. Aceasta include doua spoturi TV, promovare online si in-store in magazine.
 
In prima faza, campania va pune accentul pe brand si nu pe produs. Asa se face ca in cele doua spoturi nu apar oferte ale unor produse specifice, reclamele fiind menite sa aduca in atentie rolul pe care o casa mobilata cu gust il joaca in vietile ocupate ale romanilor.
 
„Conceptul se bazeaza si el pe un adevar: viata ne tine departe de casa, fie ca suntem manageri, soferi de taxi, oameni de serviciu, crupieri sau asistente medicale. Iar cand ajungem in sfarsit inapoi in bucatariile, sufrageriile sau, Doamne-ajuta!, dormitoarele noastre, ne place sa stim ca a meritat efortul. Te intorci mai cu drag acasa cand totul arata bine", explica Claudiu Dobrita (Creative Director, DraftFcb Bucharest).
 
Compania cu peste 100 de magazine proprii in Romania va investi circa 300.000 euro pentru prima sa campania publicitara pe TV si online.
 

 

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0