Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Branduri despuiate de nume: Un retailer britanic vinde produse celebre fara logo

Tags: campanie no noise, branduri fara logo, selfridges

Ce-ar fi un brand fara logo? Ar mai fi el recuoscut de catre consumatori? Daca este intr-adevar un brand si daca celelalte elemente distinctive, precum forma si culoarea ambalajului, sunt lasate intacte, ar trebui sa fie.
Selfridges, un lant de magazine britanic, si-a propus sa le ofere clientilor o pauza de la complesitorul „zgomot” al lumii moderne, creat inclusiv de branduri.

„Pe masura ce suntem din ce in ce mai bombardati cu informatii de tot felul, lumea devine un loc din ce in ce mai aglomerat. In cadrul unei intitive care trece dincolo de retail, va invitam sa sarbatoriti puterea linistii, sa vedeti frumusetea in actiune si sa va gasiti calmul in multime”, se arata pe site-ul campaniei. 



Ideea unei oaze de liniste in mijlocul unei adevarate nebunii retail este, de fapt, la fel de veche precum magazinul care o promoveaza. Cand s-a deschis Selfridges, in 1909, Harry Gordon Selfridge a creat Camera de liniste, unde consumatorii puteau sa se retraga pentru a-si trage sufletul si recapata energia dupa targuielile indelungi si obositoare.

Odata cu lansarea campaniei „No Noise”, compania intentioneaza sa construiasca o noua Camera de liniste.   

Insa si mai interesant este Magazinul Linistii, unde se vand produse iconice ale Heinz, Levi’s sau Marmite in ambalaje exclusive, fara sigla de brand.

Ketchup Heinz



Fasole Heinz


Blugi Levi's


Pasta Marmite


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0