Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Bronzul dauneaza reclamelor H&M

Tags: h&m, isabeli fontana, bronz, cancer de piele, reclame

Exista o vorba care spune ca ce-i prea mult strica, iar ea pare sa fie valabila nu doar in realitatea fizica, ci si in cazul simplei ei reprezentari. Ei bine, de vreo cativa ani incoace toti medicii avertizeaza asupra efectelor pe care le pot avea expunerea indelungata la soare. Mai nou insa, bronzul in exces s-ar parea ca dauneaza inclusiv reclamelor.
Gigantul fashion H&M a fost nevoit sa-si ceara scuze din cauza unei campanii suedeze pentru costume de baie in care bronzul a fost folosit fara discernamant, compania fiind aspru criticata de catre organizatiile care lupta impotriva cancerului. Marul discordiei sunt o serie de fotografii ce o infatiseaza pe modelul brazilian Isabeli Fontana extrem de bronzata.



“H&M promoveaza, mai ales in randul tinerilor, un ideal de frumusete care este mortal. In fiecare an, in Suedia, mor mai multe persoane de cancer de piele decat ca urmare a accidentelor rutiere, iar cauza principala este expunerea exagerata la soare”, spun reprezentantii Asociatiei Suedeze de Cancer.

Interesant este faptul ca bronzul din reclamele incriminate nici macar nu e real, ci rezultatul colorarii in Photoshop. Acest lucru insa nu a scapat compania de critici.

“Indiferent de cum a ajuns modelul H&M sa fie atat de bronzata, pe cale naturala sau computerizata, mesajul transmis este acelasi: pe plaja ar trebui sa ai o piele inchisa la culoare”, adauga reprezentantii Asociatiei Suedeze de Cancer.

Desi si-a cerut scuze in mod oficial, H&M nu a renuntat inca la imaginile cu pricina si nu le-a retras de pe website.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0