Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Camasa alba, must have masculin si instrument de comunicare de brand

Tags: bigotti, campanie, camasa alba, il vero stile, la storia della camicia bianca

Daca barbatii vin de pe Marte, iar femeile de pe Venus e de la sine inteles ca fiecare gen are trebuintele si placerile lui, inclusiv la nivel vestimentar. Iar daca pentru femei exista deja celebra “little black dress”, care sa fie acel articol de imbracaminte nelipsit din garderoba barbatilor? La camicia bianca, spune Bigotti in noua sa campanie de comunicare.
Carevasazica, mai pe romaneste, camasa alba este creatia definitorie in materie de moda masculina. Si pentru ca este atat de importanta, Bigotti impreuna cu agentia Violet i-a dedicat un intreg proiect de comunicare numit sugestiv “Il vero stile. La storia della camicia bianca”.

Proiectul a fost demarat in reteaua de magazine a brandului si este fundamentat pe ideea ca acest icon vestimentar merita, prin traditia si importanta pe care o are in garderoba masculina, un eveniment doar al sau.

„Camasa alba constituie pentru barbati ceea ce „little black dress” este pentru femei, adica un must have. Povestea camasii albe, spusa de Bigotti, reprezinta povestea barbatului, care stie sa aleaga de fiecare data cele mai potrivite haine, indiferent de semnificatia momentului”, se arata in comunicatul companiei.
 
Derulata pe o perioada de doua luni, campania include promotii in cele 24 de magazine Bigotti din Romania, spoturi radio, outdoor, o componenta online desfasurata pe Facebook si activitati de PR.

Visual-La-storia-della-camicia-bianca-A5

Tot ca parte a acestei campanii, Bigotti a lansat si „Ghidul de stil masculin”, conceput sub forma unei brosuri cu mai multe episoade, care are ca obiectiv promovarea imaginii impecabile, printr-o tinuta vestimentara corecta.

Ca punct central al campaniei, camasa alba continua directia de comunicare a brandului prin care se urmareste evidentierea elegantei stilului italian si vine sa confirme valorile tinutelor care poarta semnatura Bigotti.

Fondata in 1997, compania Bigotti numara in prezent 160 de angajati si detine in Romania 24 de magazine, in cele mai renumite centre comerciale din Bucuresti si in tara.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0