Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campania Redd’s Cranberry, pata de culoare in cenusiul urban

Tags: redd’s cranberry, redd's, ursus, noul redd's, merisoare, campanie redd's

Desi este un produs destinat cu precadere barbatilor, de la o vreme, tot mai multi producatori de bere fac cu ochiul publicului feminin creand variante soft si dulcege care sa le fie acestora pe plac. Asa au aparut sortimentele cu 60% lamaie sau gust de lime si fructul pasiunii. Iar companiile inca inoveaza in domeniu. Si ca o dovada a acestui fapt, Ursus tocmai a anuntat lansarea pe piata romaneasca a primei beri cu gust de merisoare.
Poarta numele de Redd’s Cranberry, are un continut de 4% alcool, suc de merisoare si aroma naturala.
 
„Redd’s Cranberry reprezinta o propunere atractiva de reinventare a berii, pentru mai multa savoare, prospetime si un gust perfect pentru targetul feminin. Redd’s se adreseaza femeii moderne, active si manate de curiozitate in tot ceea ce face”, se arata in comunicatul de presa al companiei.
 
Redd’s Cranberry este promovat printr-o campanie de comunicare integrata, care include advertising (TV, outdoor, presa scrisa si internet), PR, activari online si BTL.

Lansarea produsului s-a facut printr-un eveniment la fel de inedit ca si noua sa aroma. Saptamana trecuta, in spatii reprezentative din Bucuresti, Iasi, Cluj si Brasov au aparut 4 cutii mari si colorate, care invitau trecatorii sa-si „rasplateasca curiozitatea!”, incercand sa ghiceasca ce se afla inauntru.

Campania de teasing a fost lansata pe 4 bloguri partenere din cele 4 orase, cititorii acestora fiind incurajati sa isi spuna parerea despre ce ascunde cutia colorata din orasul lor. Secretul a fost insa pastrat pana la sfarsitul saptamanii, atunci cand peretii cutiilor au cazut spre a risipi misterul. Curiozitatea celor prezenti a fost rasplatita printr-un moment exuberant de dans contemporan, dansatorii in costume colorate reprezentand explozia de culoare si vitalitate menita sa insufleteasca spatiul urban.
 
Prin aceste evenimente, Redd’s a marcat totodata initierea unui parteneriat cu Dancing Bucharest si sustinerea Dancing City, un proiect video care propune reinterpretarea celor mai reprezentative zone urbane, prin dans si culoare.

Noul Redd’s Cranberry este prezent pe piata incepand din aceasta luna si va fi disponibil intr-o editie limitata, pana in luna decembrie a acestui an. Redd’s Cranberry are distributie nationala si se afla ambalat in sticle de 0,33l si doze de 0,5l.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0