Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campania Romanii sunt destepti a acaparat podiumul creativitatii la New York

Tags: romanii sunt destepti, new york festivals, premii, medalii, campanie rom, mccann erickson

Poate ca nu prea ne indemnam sa realizam proiecte marete din propriul imbold creator, in schimb, s-ar zice ca facem lucruri memorabile atunci cand ne este zgandarita mandria. Dupa succesul international al campaniei „American ROM”, o alta nascuta din acelasi orgoliu incepe sa culeaga premiile lumii.
Campania „Romanii sunt destepti”, realizata de McCann Erickson pentru brandul ROM, a urcat pe toate treptele podiumului in cadrul New York Festivals, castigand dintr-un foc trei medalii.

Astfel, proiectul romanesc a fost premiat cu Gold pentru Marketing Effectiveness: Use of Medium, categoria Online, Silver pentru Public Relations/ Brand Commnunications: Products & Services, categoria Brand Development si a fost rasplatit cu Bronze in competitia Interactive: Online Advertising - Products & Services, categoria Confections / Snacks. 

Campania „Romanii sunt destepti” a avut ca tel schimbarea imaginii tarii pe internet. Sub sloganul "Desteapta-te romane si pe internet", brandul ROM a urmarit sa schimbe sugestiile automate ale motorului de cautare Google atunci cand expresia cautata continea cuvintele "romanii sunt". Si a si reusit. La o luna de la lansare, campania si-a atins obiectivul, reusind sa modifice sugestiile Google in cele sase limbi propuse initial (romana, engleza, franceza, spaniola, italiana si germana), dar si in alte limbi, precum olandeza. Romania a devenit astfel prima tara care si-a schimbat imaginea pe internet.

New York Festivals, evenimentul care i-a adus campaniei romanesti cele trei medalii,  are peste 5 decenii de existenta si premiaza an de an excelenta in comunicarea creativa, fie ea din televiziune, Print, Design, Outdoor sau Mixed Media. Totodata, acesta este recunoscut ca fiind festivalul cu cel mai mare juriu international.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0