Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanie de mediu cu abordare inedita si tabu

Tags: mai mult verde, campanie mediu, g2, tabu, campanie inedita

Putine sunt campaniile de constientizare care aleg sa evidentieze o problema fara a recurge la dramatism, ci presarand mai degraba umor peste acea problema. Una dintre astfel de campanii este "The Bush is Back in Fashion".
Desi trateaza o problema serioasa de mediu, maniera de prezentare este suficient de neserioasa cat sa atraga atentia si sa o faca memorabila.
 
Campania a fost realizata pro bono pentru organizatia MaiMultVerde si a avut ca obiectiv promovarea unei prezentari de moda pentru strangerea de fonduri destinate impaduririlor din Romania, informeaza IQads.
 
Alegerea conceptul creativ s-a facut prin prisma contextului social actual in care e destul de greu sa sensibilizezi consumatorul sa doneze, cu atat mai mult cu cat este satul de dramatismul din propria lui viata. Iata de ce "The Bush is Back in Fashion" si-a propus sa excluda tragismul si sa fie o campanie pe care oamenii sa vrea sa o vada, care sa nu sperie si sa nu tulbure. In plus, pentru ca abordeaza teme tabu, publicului nu ii ia mult pana sa reactioneze.


 
"Declinarea e permisiva, iar asta vine tocmai din simplitatea ideii. Prea multe ad-uri se fac ca sa dea bine la cei care fac ad-uri. Iti trebuie cel putin 10 ani de arhiva de Cannes ca sa-ti poti da seama unde e inovatia in comunicare, asta daca te prinzi de ce anume vrea sa transmita un material. Prea multa lume isi doreste sa fie greu sa te prinzi care e ideea. Noi nu. Ne place sa facem lucruri pe care oamenii vor sa le vada, sa abordam teme tabu, sa se bucure de ce-au vazut / ascultat", spun reprezentantii G2.
 
Dupa ce campania a aparut pe bestadsontv.com, mai multe site-uri din domeniu, printre care si adsoftheworld, au preluat creatiile. Astfel, campania a mai fost expusa pe osocio, coloribus si ibelieveinadvertising, dar si pe blogul editorului Cosmopolitan din Cape Town.
 
"Cea mai mare bucurie a fost cand campania a fost culeasa pe trendhunter, unde a ajuns nu doar ad-ul zilei, dar si in top 3 trenduri ale zile, unde a avut 70% audienta feminina", au declarat creativii de la G2 Romania.
 
Campania a demarat in octombrie si va continua pana la sfarsitul acestei luni in print si online, dar si prin actiuni de BTL desfasurate de asociatie prin diverse colaborari.

 
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0