Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanie guerilla de impact impotriva fumatului

Tags: campanie anti-fumat, fumatori, efecte ale fumatului, thailanda, campanie inedita

O campanie recenta impotriva fumatului este descrisa ca fiind una din cele mai eficiente din istorie. Campania, realizata de Ogilvy Thailanda, nu a fost deloc costisitoare, avand in vedere ca a fost nevoie de doar doi copii si cateva foi de hartie.
„Imi dai un foc?”



Pentru a le atrage atentia cu privire la riscurile la care se expun, fumatorii erau abordati pe strada de doi copii, care le cereau un foc pentru a-si aprinde o tigara. Toti adultii fumatori incepeau, binteinteles, sa ii mustre pe copii si sa le spuna fel de fel de efecte negative provocate de fumat: cancer pulmonar, moarte prematura, imbolnavire, etc.
 
In acel moment, copiii le ofereau adultilor un biletel de hartie, pe care era scris mesajul urmator: „Iti faci griji pentru mine, dar la tine de ce nu te gandesti?” Pe biletel era scris de asemenea un numar de telefon al unui centru de consiliere pentru renuntarea la fumat.
 
Interesant este faptul ca niciunul dintre fumatorii abordati pe strada nu a aruncat biletelul primit, iar cei mai multi chiar si-au aruncat tigarile dupa ce au citit mesajul. S-a raportat chiar o crestere de 40% a apelurilor catre centrul de consiliere.
 
Clipul video a fost vizualizat de aproape un milion de ori inainte sa fie inlaturat, din motive necunoscute. Acesta a fost insa repostat ulterior si accesat de alte sute de mii de persoane.
 
O campanie de tip guerilla care impresioneaza cu adevarat si care are intr-adevar puterea sa schimbe vieti.



Sursa: Adweek
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0