Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanie inedita la metroul londonez impotriva violentei domestice

Tags: combaterea violentei domestice, metrou londonez, campanie impotriva violentei domestice, lynx, augmented reality

Centrul National de Combatere a Violentei Domestice a initiat o campanie inedita la metroul londonez, intitulata sugestiv "Drag Him Away" (Indeparteaza-l). Prin intermediul mai multor panouri interactive, calatorii aflati in statie se pot implica personal in stoparea violentei domestice.
Panourile interactive, instalate in statia de metrou Euston, infatiseaza un barbat care se rasteste in mod repetat la o femeie. Un mesaj inedit ii indeamna pe trecatori sa acceseze site-ul /ncdv.org.uk/stop de pe telefonul mobil pentru a il indeparta pe barbat.
 
Daca veti urmari videoclipul, veti observa ca atunci cand este accesat site-ul respectiv, barbatul chiar este indepartat de langa femeie, acesta putand fi urmarit cum trece succesiv prin mai multe panouri.
 

 
Aceasta nu este prima initiativa de acest fel desfasurata in Londra. Anul trecut, compania Lynx, parte a grupului Unilever, s-a folosit tot de un panou interactiv, facand apel la tehnologia "augmented reality" (realitatea imbunatatita) pentru crearea unei campanii inedited in statia Victoria. 

Trecatorii erau incurajati sa priveasca in sus, unde puteau vedea un ecran video imens. Pe acel ecran, se puteau vedea alaturi de cate un inger. O campanie asemanatoare a fost derulata si in Statele Unite, de catre Axe - corespondentul american al brandului Lynx.
 
 

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0