Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanie Renault Romania: Se cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice

Tags: renault, campanie renault romania, jocuri olimpice, sportivi romania, renault megane olympi, valori olimpice

Nu-i putin lucru sa-ti legi numele de o competitie de anvergura Jocurilor Olipice, da o greutate anume brandului, crescandu-i vizibilitatea si notorietatea in spatiul public. Renault de exemplu a gasit de cuviinta sa se promoveze facand apel la valorile olimpice.
Din postura de sponsor principal al Comitetului Olimpic si Sportiv Roman, Renault Romania a dezvoltat – impreuna cu The Practice– campania "Renault Romania cauta 100 de ambasadori ai valorilor olimpice". Vedeta campaniei este modelul Renault Megane Olympic, masina lansata in editie limitata.  

„Renault Megane Olympic are toate calitatile de invidiat ale unui performer: design modern, eleganta si robustete. Jocurile Olimpice celebreaza performanta suprema in sport, iar Megane Olympic este modelul care ilustreaza perfect spiritul unui campion adevarat!”, se arata pe site-ul companiei.

Pornind de la sloganul editiei speciale Renault Megane Olympic "Duce mai departe spiritul olimpic", campania isi propune sa transmita valorile olimpice oamenilor obisnuiti, sa descopere spiritul miscarii olimpice in context cotidian, sa regaseasca performante si povesti de succes in afara terenurilor de sport si sa premieze 100 de oameni care aplica spiritul olimpic in viata de zi cu zi.

Pe platforma special creata megane-olympic.ro publicul isi poate impartasi gandurile si povestile de viata, in perioada 18 iunie – 12 august 2012. 100 dintre cei inscrisi vor deveni ambasadori ai valorilor olimpice.


"Ne identificam cu valorile olimpice, de aceea este foarte important pentru noi sa ne adresam publicului larg, sa transmitem oamenilor obisnuiti valorile noastre de brand si totodata sa reusim sa ii avem alaturi in actiunile noastre", spune Monica-Daniela Minca (Resposabil de comunicare, Renault Romania).

Iata si cateva mesaje inspirationale ale sportivilor romani, promovate in cadrul campaniei Renault.





Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0