Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanie romaneasca neconventionala cu frunze si multa drama

Tags: in deriva, campanie, drama e in detalii, propaganda, hbo

Nu se intampla prea des ca o productie televizata, si inca una romaneasca, sa beneficieze de propria-i campanie de promovare. Ba mai mult, sa fie realizata in asa maniera incat sa-ti ramana imprimata in minte, sa fie altfel.
E vorba despre „Drama e in detalii”, campania de promovare a celui de-al doilea sezon al serianului "In deriva" produs de HBO. Prin executiile neconventionale si prin prelucrarea publicitara a aceleiasi materii prime, respectiv drama, campania imi aduce aminte de cea pentru promovarea serialului „Clanul Soprano” sau a postului TNT, un succes devenit viral.


 
Revenind insa la campania noastra, de mentionat ca ideea ii apartine agentiei Propaganda, care a pornit de la actiunea declansata de aspectele subtile ale unei situatii sau de furtunile interioare ale personajelor serialului „In deriva”, subliniind emotiile traite acestia.Asa s-au nascut printurile campaniei, ce apeleaza la „zoom” pentru a sublinia drama ascunsa in detalii.
 





 
Neconventionalul campaniei vine insa din literele volumetrice ce compun titlul serialului „In deriva” amplasate in pasajul de la metrou Universitate, pe care sunt reprezentate – sub forma de basoreliefuri – drame din timpul sedintelor de psihoterapie prezentate in episoade.



La acestea se adauga cele cateva mii de frunze galbene inscriptionate cu titlul serialului, chipul personajului principal sau cu detalii legate de data lansarii si plasate in mai multe zone din Bucuresti.


 
"In deriva e un serial care te lasa sa te apropii foarte tare de personajele sale, expuse si vulnerabile in fata ta, de problemele din el, care sunt ale tale, ale mele, ale noastre. De aceea, executiile din print surprind de foarte aproape personajele: ei sunt panze pe care drama picteaza o poveste din detalii. Basorelieful cu 'probleme' din pasajul pietonal de la Universitate sta marturie faptului ca, daca te apropii de In deriva, vei reusi sa-ti vezi problemele de aproape, poate chiar sa le intelegi mai bine", a declarat Ana Necula (Copywriter, Propaganda).
 
Campania se desfasoara in perioada octombrie – noiembrie 2012 si are ca obiectiv generarea de awareness in randul celor care au urmarit prima serie "In deriva", dar si printre oamenii interesati de drame psihologice.
 
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0