Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanii geniale care aduc digitalul in lumea reala

Tags: marketing, lumea digitala, publicitate, campanii, oameni

Campaniile digitale si publicitatea traditionala sunt ca uleiul si apa. Rareori se amesteca si, cand o fac, rezultatele nu sunt innebunitoare. Si totusi unii creativi au reusit aproape imposbilul: au facut un pod intre lumea reala si cea digitala. Va prezentam mai jos cateva dintre campaniile acestea inovatoare.
Recunoasterea faciala de la Facebook

In Israel, Coca-Cola a decis sa combine Facebook si tehnologia de recunoastere faciala pentru a crea FaceLook. Au instalat dispozitive intr-un parc de distractii prin acre tinerii se puteau loga la Facebook folosindu-si doar chipul (apropiindu-se deci de ecranul dispozitivului), pentru a intra pe profilul lor si a le impartasi prietenilor cat de mult se distreaza. Simplu.
 


Umerasele cu Like de la C&A
 
Cand fashion retailer-ul C&A a decis in Brazilia sa-si creeeze un umeras digital, a psu in practica o idee care a devenit rapid foarte populara. Umerasele din magazinele sale aveau afisate numarul de Like-uri primite via facebook. Asa ca, cand clientii intrau in magazin, puteau vedea care sunt piesele cele mai dorite. Bineinteles ca s-au cumparat produsele cu mai multe aprecieri in social media.
 


Automatul actionat prin Twitter

Brandul sud african BOS Ice Tea a creat un automat in Cape Town care oferea bauturi racoritoare dupa ce doritorul se loga in contul de Twitter si scria hashtag-ul #BOSTWEET4T.
 


Recrutare in armata suedeza

Armata suedeza a avut, la un moment dat, nevoie de a-si ocupa 1.500 de locuri disponibile. Dar cum sa-i faci pe oamenii interesati atat de mult de social media sa-si puna propriul confort intre paranteze pentru a se sacrifica pentru altii? Simplu: a postat in mijlocul orasului Stockholm o cutie neagra in care a pus un tanar sa stea pe scaun. Acesta nu avea voie sa iasa, decat daca era inlocuit. S-a creat un site, s-a facut anunt in ziar. Nimeni nu-l putea salva, decat daca-i lua locul. Si, minunea s-a intamplat; au venit oameni chiar si din alte orase pentru a participa la experiment, pentru a se „sacrifica” pentru niste oameni complet necunoscuti. Frumos mod de a arata care este scopul unei institutii ca armata, nu?
 


Foto: Captura YouTube
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0