Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Campanii inedite de marketing pe Pinterest

Tags: campanii de marketing, pinterest, pin, branduri, kotex, competitie, concursuri

Pinterest, noua senzatie in materie de social media care isi incurajeaza utilizatorii sa "pin-uiasca" cat mai multe imagini, nu este inca folosita la adevaratul sau potential. Avem ce invata insa de la mai multe branduri care si-au incercat norocul pe Pinterest, lansand campanii inedite de marketing.
1. Una dintre acestea este Kotex, care a initiat prima astfel de campanie pe Pinterest. Compania a gasit 50 de femei “de exceptie” prin intermediul conturilor de Facebook si cautarilor pe Pinterest. Dupa alegerea celor 50 de norocoase, Kotex a distribuit fiecareia cate un cadou virtual. Daca respectiva persoana alegea sa “repin-uiasca” cadoul virtual, era recompensata cu un cadou real, primit prin posta.
 
Campania s-a bucurat de un real succes, toate femeile alegand sa posteze detalii legate de cadou, nu doar pe Pinterest, dar si pe celelalte retele de socializare importante: Facebook, Twitter, Instagram. In total, campania a generat 2.284 de interactiuni si 694.853 de impresii, iar efortul depus de brand a fost unul minim.
 

 
2. Peugeot este o alta companie care a ales Pinterest ca instrument de marketing. Filiala Peugeot din Panama a initiat un concurs sub forma de puzzle. Utilizatorii erau incurajati sa isi creeze propriile panouri, acestia fiind nevoiti sa acceseze pagina de Facebook a companiei sau website-ul oficial pentru a face rost de piesele care lipseau. Primii cinci utilizatori care sa rezolve puzzle-ul au fost recompensati cu un premiu.



 
3. Honda, un alt producator auto care a apelat la Pinterest, prin crearea unei campanii inedite numite #Pintermission. Brandul a oferit un premiu de 500 de dolari celor mai activi cinci utilizatori. 
 


4. Sephora. Brandul de produse cosmetice a initiat o competitie pe Pinterest denumita "Sephora Color Wash”" Utilizatoarele erau incurajate sa isi creeze propriul panou cu titlul "Sephora Color Wash" in categoria Hair & Beauty si sa pin-uiasca pagina concursului pe panoul Pinterest, precum si cinci imagini cu culoarea lor preferata. Au fost acordate zece tichete cadou in valoare de cate 250 de dolari.



 
5. Guess si-a provocat fanii sa creeze panouri impartite in patru culori de primavara, castigatorii fiind recompensati cu blugi din noua colectie Guess. Concursul s-a desfasurat timp de 7 zile, castigatorii fiind desemnati de stilisti renumiti.

Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0