Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand Apple vrea sa bage reclamele sub pres

Tags: apple, reclame apple, mac, genius, jocuri olimpice

Dupa principiul hai sa ne prefacem ca nici nu s-a intamplat vreodata, Apple a sters de pe contul sau de YouTube si de pe website colectia de reclame „Genius”, cea mai putin geniala dintre toate creatiile sale publicitare de pana acum.
Realizata de agentia TBWA, seria de trei spoturi  a fost lansata in premiera in timpul ceremoniei de deschidere a Jocurilor Olimpice de la Londra pentru promovarea computerelor Mac.
 
Reclamele au generat un val de critici online si in presa de specialitate, fiind considerate, cu desavarsire si la modul absolut, drept proaste. Si asta datorita faptului ca ilustrau consumatorii ca pe niste nepriceputi in ale tehnicii de ultima ora.
 
Dupa o luna de zile de la lansare, Apple pare ca vrea sa faca nevazute spoturile incriminate. Compania a retras clipurile publicitare atat de pe contul sau de YouTube, cat si de pe pagina sa web, noteaza macrumors.com.
 
De asemenea, Apple a incetat difuzarea televizata a reclamelor la scurta vreme dupa lansarea lor in timpul Jocurilor Olimpice.
 
Deocamdata, gigantul tech nu a oferit nicio explicatie in acest sens, insa decizia sa pare sa fie ceva mai inteleapta fata de cea a aprobarii spoturilor „Genius”.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0