Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand brandurile incearca marea cu degetul: 8 produse bizare

Tags: branduri, produse, parfum burger king, ciorapi bic, sutien evian, iaurt cosmopolitan

Expresia din titlu este poate cea mai potrivita pentru a explica substratul unor decizii surprinzatoare si a unor produse bizare stantate cu sigla unui brand sau altul. Dupa ce cunosc culmea succesului cu un produs de baza, unele companii incearca sa patrunda si pe alte nise. Doar ca alegerile lor nu sunt intotdeauna potrivite.
Asa au aparut pe piata apa de colonie Burger King, sutienul cu apa Evian sau ciorapii de dama Bic. V-am starnit curiozitatea? Inca n-ati aflat nimic.

„Flame”, apa de colonie a Burger King – Cand spui Burger King, te gandesti automat la fast-food si la toate miresmele care insotesc aceasta imagine. Dar nu, din fericire, apa de colonie „Flame” nu miroase a burgeri si cartofi prajiti. Chiar si asa, asocierea este cel putin ciudata, mai ales ca pentru promovarea sticlutei de 5 ml de parfum s-a apelat la imaginea celebrei mascote Burger King. Flame a fost lansat in 2008 si costa aproximativ 4 dolari.


Sutienul cu apa Evian – Daca Evian este cea mai cunoscuta apa din lume, de ce nu ar fi acesta si cel mai cunoscut sutien din lume? Lansat in 2005, nu a ajuns totusi sa se bucure de succesul pordusului concurent, Wonder Bra, asta in ciuda faptului ca sutienul Evian avea triplu avantaj: sustinea sanul, ii tinea racoare si il pastra departe de iritatiile si infectiile cauzate de transpiratie , iar la nevoie, era un minunat recipient pentru pastrarea apei.


Romane siropoase NASCAR – Ei bine, da, celebrul circuit NASCAR si-a pus sigla pe o serie de romane siropoase editate de catre Harlequin. Printre povestile de iubire si fragmentele desantate se regasesc, desigur, si destule referiri la cursele de masini.


Virgin Cola – Concernul Virgin, detinut de cunoscutul om de afaceri englez Richard Branson, este renumit pentru varietatea produselor si serviciilor pe care le are in grija. Sub brandul Virgin se afla o companie aeriana, un serviciu de telefonie mobila si chiar un program spatial. Toate beneficiaza de succes, mai putin bautura racoritoare Virgin Cola, care nu prea a reusit sa castige papilele gustative ale consumatorilor.  


Alimente Cosmopolitan – De la fashion si glossy la mancare, pasul e putin cam mare. Nu insa si pentru revista Cosmopolitan care a decis sa-si asocieze brandul cu produse precum iaurtul si branza.


Produse cosmetice Cadbury – In 2011, producatorul de ciocolata a hotarat ca poate sa-si mute produsele si numele din bucatarie direct in baie. Asa ca a creat impreuna cu o companie de cosmetice crema de baie Bliss Chocolate Truffle, crema exfolianta Hazelnut si crema de corp Toffee.


Ciorapi Bic – Ce legatura o fi intre pixuri sau brichete si ciorapii de dama? Probabil niciuna. Chiar si asa insa, Bic n-a ezitat sa scoata pe piata un astfel de produs.


Pasta de dinti Pond’s – Brandul este recunoscut pentru produsele sale de ingrijire a tenului si mai ales a celui cu probleme. Desigur, cu totii am inteles sensul unor benzi pentru indepartarea punctelor negre, dar ce-o fi cu pasta de dinti?  

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016