Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand ideile bune trec granita Romaniei: Tempo Advertising si noua campanie Hame

Tags: hame, tempo advertising, hame lifestyle, reclama hame, pateu

Mai rar se intampla ca ideile publicitarilor romani sa fie folosite in campanii de promovare internationale. De regula, se intampla vice versa, adica reclamele straine sunt adaptate contextului romanesc. Nu este insa si cazul noii campanii Hame.
In urma unui pitch regional de strategie si creatie, agentia TEMPO Advertising a realizat campania de lansare a celei mai noi game de produse Hame -  Hame Lifestyle, informeaza un comunicat de presa. Propunerea agentiei va fi implementata atat in Romania, cat si in alte tari, unde brandul este prezent, printr-o campanie TV si de social media.

“Propunerea Tempo a pornit de la un insight foarte bun si a dezvoltat o campanie de comunicare relevanta pentru brand, care pozitioneaza noua gama Hame exact asa cum ne-am dorit. Ne-a impresionat entuziasmul echipei, s-au documentat atent, au gasit un insight foarte bun, iar apoi si-au pus creativitatea la lucru si ne-au prezentat un concept care ne-a cucerit. In plus, avem incredere in experienta lor vasta si suntem siguri ca vor implementa cu succes campania pe plan regional”, spune Marcela Mitackova (Marketing and Development Director, Hame Holding).

Plecand de la analiza de produs, piata si consumator, agentia a dezvoltat o campanie de brand care surprinde nevoia femeii contemporane, cu un stil de viata activ, orientat spre beneficiile nutritiei moderne, de a gasi armonia intre a arata bine si a se simti bine. Conceptul campaniei „All the women in every woman” exploateaza tocmai aceasta dualitate, dualitate pe care Hame Lifestyle o satisface in premiera pentru categoria pateurilor datorita continutului scazut de grasimi si de calorii.

„Brieful Hame Lifestyle a fost unul din acele proiecte in care am gasit toate provocarile pe care le cauta o agentie de publicitate cu forta: un pitch regional, un produs inovator, consumatori provenind din culturi diferite, un client profesionist si exigent. Am pus entuziasm si pasiune in aceasta campanie si stim ca va fi apreciata de consumatoare la fel de mult cum a fost apreciata de client, pentru ca are toate ingredientele pentru succes”,  a declarat Teodora Juravle, (Group Account Director TEMPO Advertising).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 3 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0