Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand marketingul cade in penibil

Tags: marketing, erori de marketing, advertising, starbucks

Cu totii gresim, numai ca unii o fac intr-un stil mai mare ca altii. Cand vine vorba de marketing si advertsiing insa, erorile pot sa fie foarte costisitoare si daunatoare la adresa imaginii brandului. Exista si o parte pozitiva: sunt caraghioasa.
Iata mai jos cateva erori care fie te vor face sa razi in hohote, fie sa-i multumesti divinitatii ca nu tu esti responsabi pentru ele.
 
Benzile Sheet Energy

 
Sheet este compania care produce benzi dizolvabile pe care el pui pe limba pentru a-ti da energie. Este un produs foarte popular in randul unor sportivi si artisti de renume, care poate chiar rivaliza cu bauturile energetice. Daca te asteptai ca pe billboard-ul lor sa gasim vreo vedeta ceva, cand colo au ales sloganul „I take a sheet in the pool”. Daca advertiserii au intentionat ca reclama sa devina virala, mizand pe faptul ca toata lumea va vrea sa vada greseala, sunt niste genii. Sansele sunt insa mari ca asta sa nu fie adevarat.
 
La Redoute


 
Retailerul francez a trezit mai multa rumoare decat si-a dorit la lansarea colectiei pentru copii. Diavolul sta in detalii, dupa cum stim. In cazul nostru in frumosul nud din spate. 
 
Starbucks


 
Eroarea de mai jos este una cu un mesaj subliminal, ar crede consumatorul enervat de preturile mari ale celebrului brand. Pe camionetele de livrare, cand se deschide usa glisanta, in loc de Starbucks citim Sucks (un fel de „e naspa”).
 
Turkish Airlines

 
Cand vine vorba de companiile aeriene, aeropoarte si avioane, sunt cateva ;ucruri si teme de care marketerii ar fi mai bine sa se fereasca. Nu e nevoie de un geniu sa-si dea seama de asta, dar reclama de la Turkish Airlines depaseste orice imaginatie.
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0