Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand publicul isi face singur produsul: Samuel Adams Crowd Craft

Tags: samuel adams, campanie crowdsourcing, bere, aplicatie facebook

Cand vine vorba despre fabricarea produselor destinate unui public tinta, companiile au senzatia ca stiu exact ceea ce isi doreste acesta. „Senzatia” este fundamentata de regula pe ample cercetari de piata menite sa spulbere orice dubii. Dar ce-ar fi daca in loc sa intrebe publicul ce anume isi doreste, companiile i-ar oferi sansa de a contribui el insusi la crearea produsului respectiv?
Cam asa a gandit si Samuel Adams, un brand american de bere, care a pus la cale proiectul Crowd Craft. Este vorba despre o campanie de crowdsourcing in care publicul este invitat sa isi creeze propria bere.

Aplicatia este disponibila pe pagina de Facebook a brandului si permite fanilor sa stabileasca culoarea, claritatea, aroma, precum si continutul de hamei si malt al berii. Cei interesati pot face acest lucru pana pe data de 5 februarie, iar formula cea mai frecvent utilizata va sta la baza fabricarii unui nou tip de bere, conceput chiar de catre public. Produsul va fi lansat pe 13 martie.

„Vrem sa cream un nou tip de bere si ne-ar placea sa contribui si tu la fabricarea ei. Stabileste-i tu culoarea, claritatea, aroma, continutul de hamei si malt, iar noi vom fabrica acea bere care este pe gustul iubitorilor de bere, asa ca tine”, se arata pe pagina de Facebook a brandului.


Iata, asadar, un mod foarte interesant de a te folosi de social media. Campania brandului Samuel Adams nu doar ca permite acestuia sa interactioneze intr-un mod eficient cu publicul sau, dar le-a oferit consumatorilor ocazia de a beneficia de o „recompensa” tangibila pentru implicarea lor: o bere asa cum si-o doresc.  

Voi ce credeti? V-ar placea ca unul dintre brandurile autohtone sa va ofere posibilitatea de a contribui la realizarea unui produs?
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Anca T. 23-Ian-2012 15:43:29
Da, de ce nu?! Mi-ar placea ca brandurile romanesti sa capete curajul sa se ia la tranta cu publicul consumato.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0