Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cand ramai dator doua pachete de biscuiti

Tags: editorial, banca, rau-platnic, client, relatii clienti

Am primit un telefon acum vreo doua ore. De la o banca, numele n-are nicio importanta. O restanta de intretinere a contului de card (stim cu totii cum e). O suma infima, invizibila. Ii spun asta doamnei de la celalalt capat al telefonului.

"Problema e, imi spune, plictisita si enervata de tonul meu plictisit si enervat, "ca se aplica penalitati".

"Problema e, doamna, ca nu-i platiti dumneavoastra, ci tot eu". Problema era ca nu vedea problema. Ceea ce vedea, cel mai probabil, era ca eu eram un hot. Si ca suma aia absolut minuscula, echivalentul a doua pachete de biscuiti, urma sa aduca pagube serioase institutiei de credit in cauza. Adica trei pachete de biscuiti.

Cu atitudinea asta n-o sa vinzi nici elefantul, mi-am spus amintindu-mi un banc mai vechi. Doamnei i-am zis ca o sa-i platesc, dar nu si cand. Asta fiindca m-a intrebat cand. Dar sper sa se poata odihni cu tot suspansul asta fiindca am refuzat sa-i dau un raspuns.

In limba lor, esti client pana nu mai esti sau azi esti jumatate client, jumatate rau-platnic. Pe de alta parte, stim cu totii ca orice greseala din partea lor se solutioneaza greu, cu ridicari din umeri si cu alte greseli similare care par sa se prelungeasca la nesfarsit. Nici softurile nu mai sunt ce-au fost fiindca mai nou, si ele gresesc.

"Aceasta convorbire ar putea fi inregistrata", ti se spune pe acelasi ton care iti lasa impresia ca in secunda doi la usa biroului se vor protapi doi reprezentanti ai justitiei: "Harst, la sectie cu tine pentru atitudine necuviincioasa cu doamna de la relatii cu clientii! Si pentru ca nu ai platit o suma foarte mica atunci cand a vrut banca, adica inainte de data scadenta!".

Niciun argument nu justifica o atitudine defensiva. Nici cand esti client de-o zi, nici cand esti client de ani de zile. Daca cineva are de ce sa aiba o atitudine nemultumita, acela e clientul. In fond, "aici sunt banii dumneavoastra."

Nu o sa platesc prea curand, astept sa se faca patru pachete de biscuiti si-un iaurt. Doar asa, fiindca pot si doamna oricum ma suna pe banii bancii.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016