Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand recenzia bate reclama sau din ce-i format succesul Apple

Tags: apple, marketing, strategie de marketing, iphone, ipad, schilller

Cu unele dintre campaniile sale, precum „1984”,„Think different” sau „Get a Mac”, Apple va ramane cu siguranta in istoria publicitatii. Totusi, succesul companiei nu pare sa fie fundamentat pe reclame, fie ele print ori TV, ci mai degraba pe recenziile consumatorilor.
Phil Schiller, directorul de marketing al Apple, a scos la iveala cateva dintre secretele de marketing ale companiei ca urmare a marturiei pe care a depus-o in instanta in procesul pe intentat impotriva concurentului Samsung, noteaza Bloomberg. 
 
Schiller a relevat faptul ca strategia de marketing a Apple se bazeaza mai ales pe aparitii in presa, recenzii si plasare de produse in filme si show-uri de televiziune. Acesta a vorbit despre modul in care compania beneficiaza de pe urma atentiei pe care media i-o acorda.
 
Asa se face ca in 2007, anul in care s-a lansat iPhone, Apple a decis sa nu investeasca deloc in publicitate pentru o perioada de timp. Asta pentru ca recenziile aparute in media despre noul produs isi faceau mult mai bine treaba decat ar fi facut-o reclamele. L-a fel s-a intamplat si in cazul iPad.
 
O alta strategie de marketing care a dat roade a fost plasarea de produse in filme si emisiuni de televiziune. Unul dintre angajatii Apple a colaborat in permanenta cu Hollywood-ul pentru ca gadget-urile sale sa devina vedete cu ajutorul vedetelor.
 
„Ne place la nebunie sa vedem ca vedetele folosesc produsele noastre”, a spun Schiller in instanta.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0