Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand strigi Lupul! si nu mai vine nimeni

Tags: publicatii, online, stiri, ziare online, ziare de scandal

Zilele trecute, in fluxul de stiri de pe Facebook, titlurile unui ziar pareau sa fi fost imprumutate de la o publicatie... de scandal. Un ziar, de altfel, care si-a insusit, pentru multa vreme, rolul de voce profesionista in domeniu.
Dupa surle, trambite si alte vesti absolut zguduitoare, dupa multe click-uri pe care le dai ca sa ajungi pe un articol care nu iti spune nici jumatate din stirea cu care te bagase initial in toti sperietii, trantesti un "Unlike!", injuri de mama focului si nu mai intri pe site-ul respectiv in veci.

Ceea ce multe publicatii par sa nu inteleaga astazi este ca astfel de mesaje scrise eventual si cu majuscule nu mai functioneaza pe termen lung si nu pentru targetul pe care si l-ar dori. De-aici si calitatea scazuta a comentariilor pe care cele mai multe ziare online au inceput sa le primeasca, de-aici si decizia acelorasi site-uri de a anula posibilitatea utilizatorului de a lasa comentarii in dreptul articolului.

O masura care nu ar fi fost necesara daca s-ar fi tinut cont de intelectul cititorului si daca i s-ar fi oferit acestuia respectul cuvenit. Obisnuiti cu ziarele de scandal si cu titlurile fantasmagorice (cu diferenta ca in cele mai multe ziare de scandal chiar gasesti stiri care te lasa masca), ziarele care trateaza, de exemplu, economia si politica, nu isi pot informa cititorii folosindu-se de aceleasi siretlicuri.

Da, numarul de click-uri va creste considerabil, insa din partea cititorilor care se delecteaza cu stirile de care am pomenit mai devreme. Nu, economia nu o sa se prabuseasca peste noapte si niciun om cu capul pe umeri nu o sa creada in veci ca "o sa aiba parte de socul vietii" daca da click pe link-ul care ar fi trebuit sa anunte o stire.

Numai ca, oriunde te uiti, mai toti par sa strige ca vine lupul. Si cand o sa vina cu adevarat vremea sa fie crezute pe cuvant, ziarele nu vor mai avea cui sa anunte, de data aceasta, o stire reala.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0