Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat au costat logo-urile celebre ale lumii

Tags: logo, pret logo, coca cola, logouri celebre

Astazi sunt recunoscute de catre oricine, oriunde si valoreaza mii si zeci de mii de dolari. La inceputuri insa abia daca s-au dat cativa bani pe ele. In mod surprinzator, unele dintre cele mai renumite logo-uri din lume n-au costat mai nimic. Cu cateva exceptii.
Coca – Cola: 0 dolari
Logo-ul sau a fost creat in 1886 de Frank M. Robinson, bibliotecar si apropiat al fondatorului companiei. Se pare ca acesta ar fi sugerat ca cei doi de „C” din numele de brand ar da bine in promovare, asa ca si-a propus sa conceapa o sigla care sa se potriveasca. A ales pentru asta fontul Spencerian, un scris de mana caligrafic.



Google: 0 dolari

Desi a mai cunoscut ceva imbunatatiri de imagine de-a lungul vremii, faimosul logo curcubeu a fost creat in 1998 de co-fondatorul companiei Sergey Brin. Apoi, un pritene de-al sau impreuna cu Larry Pagy au creat si alte prototipuri.

 
Twitter: 15 dolari
Twitter a cumparat drepturile de proprietate asupra logo-ului initial de la compania iStockphoto pentru doar 15 dolari. Artistul Simon Oxley, un britanic stabilit in Japonia, a primit pentru munca sa doar 6 dolari. Recent, sigla Twitter a suferit si ea cateva modificari.


Nike: 35 dolari
Phil Knight, co-fondatorul Nike, a cumparat sigla in 1971 de la o studenta pe nume Carolyn Davidson. La inceput nici macar nu i-a placut, insa a achizitionat-o pentru a o ajuta pe tanara studenta la design sa-si cumpere vopselele de care avea nevoie.
 

Jocurile Olimpice de la Londra: 625.000 dolari
Comitetul Olimpic a platit 400.000 lire sterline (echivalentul a 625.000 dolari) pentru ceea ce avea sa fie un logo controversat, fiind asemanat cu imaginea personajului animat Lisa Simpson in timp ce face sex oral. Wolff Olins a realizat sigla in 2007.



Pepsi: 1 milion dolari
In 2008, Arnell Group a realizat redesignul siglei Pepsi pentru nu mai putin de 1 milion de dolari. Se pare insa ca pe langa logo, agentia ar fi oferit si un pachet complet de branding.


[Via Business Insider]
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0