Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat costa un nume din familia Apple?

Tags: apple, proview, marca ipad, ipad, nume ipad, proces

O tableta costa intre 500 si 800 dolari, dar numele sau? 60 milioane dolari. Cel putin acesta a fost pretul platit de Apple pentru drepturile de utilizare ale marcii iPad.
Apple a acceptat sa plateasca companiei chineze Shenzen Proview Technology suma de 60 milioane dolari pentru numele de iPad, scrie The New York Times.

Gigantul tehnologic se afla in negocieri cu filiala chineza a Proview Tehnology inca din primavara acestui an dupa o lunga perioada de dispute pe tema drepturilor de utilizare a marcii iPad.

Povestea a inceput in 2006, cand Apple a cumparat marca iPad de la Proview Electronics din Taiwan. Compania incercase mai multi ani la rand sa scoata pe piata o tableta numita I-Pad, insa fara succes. Odata abandonat proiectul, s-a hotarat ca se poate dispersa si de numele acestuia, asa ca l-a vandut Apple pentru suma de 55.000 dolari.

Dupa cativa ani insa, compania taiwaneza s-a trezit ca intelegerea initiala nu includea si dreptul asupra utilizarii marcii pe teritoriul Chinei, aceste drepturi fiind detinute de catre Proview Technology (Shenzhen), o subsidiara a Proview International din Hong Kong. De la aceasta constatare si pana la proces nu a mai fost decat un pas, mai ales ca intre timp Apple facuse din numele „iPad” un brand de exceptie.

In 2010, Proview spera sa cada la o invoiala care sa-i aduca 10 miliarde yeni, adica cam 1,6 miliarde dolari. Treptat a mai renuntat la pretentii pentru ca in final sa accepte suma de 60 milioane dolari pentru a-si acoperi urgent datoriile.

Se  pare ca intr-o saptamana sau doua drepturile asupra marcii iPad vor fi transferate in sfarsit catre Apple.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0