Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat de mult conteaza personalitatea brandului

Tags: personalitatea brandului, branduri, pozitionare pe piata, consumatori, incredere, comunicare

Personalitatea brandului este un termen folosit pentru a descrie modul in care consumatorii se raporteaza la un anumit brand. Conform unui nou studiu BrandZ realizat de Millward Brown, rezulta ca exista o stransa legatura intre modul in care brandurile se exprima in diferite tari si puterea relatiilor acestora cu consumatorii.
Atunci cand se face referire la pozitionarea unui brand, sunt descrise elementele care diferentiaza un brand de altul. Insa atunci cand vorbim de personalitatea unui brand, descriem modul in care brandul respectiv se exprima si comunica cu consumatorii.
 
Studiul BrandZ a luat in considerare opiniile a peste 500.000 de persoane, care au fost rugate sa descrie anumite branduri folosind un set de 24 de adjective. Unele branduri internationale sunt caracterizate in mod diferit in functie de zona geografica. De exemplu, in Italia, Spania si Marea Britanie, iPhone-ul este considerat a fi Seducator, insa in Australia este considerat ca fiind Caraghios, iar in Japonia, este Visator.
 
Aceasta discrepanta evidentiaza factorii care influenteaza personalitatea unui brand. Asadar, consumatorii experimenteaza activitatile de marketing ale unui brand prin prisma propriilor valori si traditii si sunt influentati de propria cultura atunci cand percep caracteristicile brandului.
 
Prin urmare, brandurile ar trebui sa retina urmatoarele:
 
1. Personalitatea unui brand poate sa difere
Cele mai puternice branduri sunt cele care au o personalitate bine definita. Acestea s-au diferentiat de restul prin modul in care relationeaza cu clientii.
 
2. Exista unele trasaturi pe care orice brand ar trebui sa le aiba
Brandurile ar trebui sa se asigure ca sunt percepute ca fiind fie de incredere, fie de dorit.
 
3. Fiecare brand ar trebui sa isi testeze personalitatea la nivel global
Un brand care vrea sa aiba succes la nivel international ar trebui sa ia in considerare modul in care este perceput in tara de origine si cum este perceput in tara in care se promoveaza.
 
Brandurile se diferentiaza in functie de modul in care li se adreseaza consumatorilor, iar accentuarea anumitor caracteristici de personalitate pot consolida sau slabi pozitia unui brand pe piata. Brandurile trebuie sa invete sa isi abordeze in mod diferit consumatorii, in functie de contextul cultural.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0