Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cat se castiga din publicitate in Romania

Tags: agentii publicitate, romania, castig, venituti publicitate, profit agentii publicitate

In ciuda scaderii bugetelor alocate de catre clienti, cifrele de afaceri ale principalelor agentii de publicitate din Romania au crescut in anul 2011 fata de anul precedent, informeaza revista Forbes.
Per ansamblu, agentiile de publicitate din Romania au avut in 2011 o cifra de afaceri de 197 milioane de auro, cu 8% mai mare decat cea din 2010. Doar patru dintre cele 38 de agentii monitorizate au incheiat anul precedent pe pierdere.

De departe, cea mai profitabila agentie este McCann-Erickson Romania, cu o cifra de afaceri de 47,6 milioane de euro si un profit net de aproape1,8 milioane de euro. Parte a retelei internationale Interpublic Group, McCann ocupa de mai bine de zece ani pozitia de lider datorita diviziei de media Universal McCann ce opereaza mari conturi de media.

In ciuda recesiunii de pe piata de publicitate autohtona, cifra de afaceri a agentiei a crescut cu 9,5% fata de anul precedent, iar profitul net cu 17%.

Pe locul secund in topul realizat de Forbes se situeaza agentia Leo Burnett&Target care a inregistrat o cifra de afaceri de 19,1 milioane de euro, cu 42% mai mare fata de cea din 2010. Profitul net al agentiei a scazut insa cu 26%.

Cu cel mai mare numar de angajati dintre toate agentiile de publicitate de pe piata autohtona (363), agentia Mercury 360 a avut o cifra de afaceri de 13 miliane de euro, in scadere cu 22% fata de aul 2010 si un profit de 85.000 de euro.

Grupul Publicis Communications Services Bucuresti, entitatea sub care opereaza Publicis in Romania, a inregistrat cifra de afaceri de 12,6 milioane de euro, cu un profit net de 490.000 de euro, al treilea ca marime dupa McCann-Erickson si 23 Ideas Communications. De altfel, profitul net al firmei conduse de Bogdan Naumovici, 23 Ideas, a crescut in 2011 cu 48% fata de anul precedent.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 02-Aug-2012 23:43:18
Prea mult se cistiga din publiciate in Romania . E o activitate imorala din care prea multi neterminati maninca o piine ( mult prea alba ). Nu am respect pentru ei .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0