Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce-ar trebui sa stii inainte de organizarea unui eveniment

Tags: organizare eveniment, social media, planificare, riscuri, pbworks

Poate parea floare la ureche sa organizezi un eveniment. Mai ales ca social media a facilitat cu mult mijloacele de atragere a oamenilor, confirmare a invitatiilor si de informare in timp util in ce priveste modificarile de ultima ora.
Cu toate acestea, a organiza un eveniment de succes necesita in continuare foarte multa munca. Pentru ca nu trebuie uitat un amanunt: organizatorul ramai tot tu, nu platforma de social media.

Asa ca vei avea nevoie de o planificare temeinica pe care o vei face tot tu ajutandu-te, intr-adevar, de toate instrumentele online care iti pot usura munca.

Pbworks este un astfel de instrument care permite publicarea listelor de invitati, a informatiilor si a listelor aferente speaker-ilor si multe altele. Este o platforma bine structurata pentru colaborarea online.

Promovarea se face tot online, insa numarul celor care raspund si confirma poate sa difere uneori foarte mult de numarul celor care vor veni efectiv la eveniment astfel ca va trebui sa promovezi evenimentul prin mai multe canale si sa te asiguri, in acelasi timp, ca un anumit numar de participanti iti confirma telefonic sau prin e-mail participarea.

Gestionarea situatiilor de criza reprezinta un punct care trebuie inclus in planificarea initiala. Indiferent de situatiile care nu vor merge asa cum a fost stabilit la inceput, participantii vor da vina pe organizatori.

Ia in calcul toate aspectele si toate riscurile si pregateste-te sa faci fata si unor neplaceri pe care sa le poti gestiona multumitor.

Social media ajuta si la mentinerea relatiilor ulterioare cu cei care au luat parte la eveniment asa ca profita de aceasta posibilitate nu doar pentru a culege feedback, dar si pentru a te asigura ca la urmatoarea editie vei avea un numar de participanti care vor veni in mod sigur.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0