Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce-as fi vrut sa stiu acum 2 ani despre imaginea brandului

Tags: imagine brand, continuitate, tagline, logo, concept, mesaj, produse, tehnici marketing

Parca niciodata nu sunt suficiente sfaturile astea care tin de imaginea unui brand, de imaginea pe care o promoveaza o companie, de portretul care defineste, in fond, propunerea de vanzare. Si, de nenumarate ori, multe dintre informatiile pe care le primim pe aceasta tema nu sunt suficiente, fie pentru ca nu reusim sa aplicam intotdeauna tehnicile recomandate afacerii noastre, fie pentru ca decidem din start ca nu merita efortul si ca oricum nu vor functiona.

De dimineata am avut o discutie foarte interesanta legata de imaginea unui brand. Desi dorea sa se afle in sectiunea de "produs de marca" (creat deci de un designer), feedback-ul a trimis respectivul brand in zona de handmade.

In mod firesc, diferenta se dorea una clara, dar atunci s-a ivit si concluzia: e clar ca linia care ar trebui sa le delimiteze nu e destul de pronuntata. Tine de imagine, tine de produs, tine de promovare, de nume, de blog?

Iata cum mai multe intrebari s-au ivit imediat in urma unei pareri de care am invatat ca e bine sa tin cont, cu atat mai mult cu cat nu e o lauda, ci o opinie critica. Acestea ar trebui sa fie intotdeauna cele mai apreciate pentru ca doar asa vom sti cum sa indreptam situatia, sa corectam neregulile identificate si sa devenim mai buni in ceea ce facem.

Am gasit, prin urmare, o serie de probleme care vor trebui rezolvate in perioada urmatoare: logo-ul si imaginea produselor. Un logo de calitate va trebui sa faca dovada unei pagini care e mai mult decat inca o pagina a unor produse handmade. O sedinta foto profesionista va detasa din nou produsele pe care, daca nu le diferentiem prin modul de prezentare, prin materialele folosite si prin pret, nu vom putea sa le scoatem din zona de handmade. In definitiv, dincolo de faptul ca piesele sunt unicat, un mod nepotrivit de prezentare va face ca acestea sa ramana intr-o zona in care nu ne dorim sa alunecam, nu pentru ca ar fi ceva in neregula cu acea arie, ci pentru ca nu asta ne-am propus.

Imaginea pe care ne bazam in promovarea conceptului nostru trebuie, asadar, sa fie una omogena si sa nu se indeparteze de la o zi la alta sau de la un comunicat la altul pentru ca vom sfarsi prin a demonstra clientilor ca nici noi nu stim exact unde ne e locul pe piata.

Identitatea companiei se poate pierde foarte usor atunci cand sunt incalcate regulile care tin de pastrarea intacta a acestei imagini despre care am vorbit mai sus. Putem porni de la o idee cat mai simpla si cat mai usor de identificat si care poate fi consolidata mai tarziu si treptat. Fontul care se va regasi pe site sau in anunturile noastre va trebui sa fie acelasi, logo-ul va trebui sa se rezume la o imagine simpla care sa fie disponibila in trei variante de rezolutie pentru a putea fi folosita oricand e nevoie.

Mai departe, presupunand ca ne-am asigurat ca vom fi cu ochii pe mentinerea unei imagini omogene, ne vom ocupa de mesajul pe care il transmitem si care trebuie sa fie concis, unic, sa aiba inteles si sa contina si un indemn. Vei reusi sa creezi un tagline de succes in momentul in care iti vei defini foarte bine conceptul brandului si vei sti cu adevarat ce vrei sa transmiti si ce inseamna brandul in doar cateva cuvinte.

Tagline-ul pe care il alegi acum va da tonul multor comunicate care ii vor urma si va fi peste tot, il vei regasi pe alte site-uri, in titluri, pe afise etc. Va directiona mesajul si va reprezenta intotdeauna un punct de plecare pentru orice continut scris care va vorbi despre brandul tau. Iar un astfel de tagline, alaturi de o imagine bine definita si un logo la standarde inalte, creeaza o impresie puternica care va fi apreciata pe masura.

Continuitatea, in cazul acesta, e una buna, productiva, necesara, daca nu chiar obligatorie.  Continuitatea, cand vorbim de tehnici de marketing care nu mai functioneaza, e una de care trebuie sa scapam. Asta ca sa mai tragem o linie, pe final, intre doua tipuri de atitudini care poarta aceeasi denumire.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0