Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce au in comun noul Ford de Romania si Marius Moga?

Tags: marius moga, vocea romaniei, ford, campanie. b-max, craiova, ogilvy romania

Ei, bine, va vine sa credeti sau nu, dar tocmai personalitatea pare sa fi adus impreuna cele doua branduri, unul auto, iar celalalt al muzicii. Personalitatea si Ovilvy Romania, care le-a facut protagonistele unei noi campanii de comunicare.
Campania este dedicata modelului B-MAX de la Ford, produs in Romania, la Craiova,  Marius Moga fiind edorserul.

Masina se adreseaza celor deschisi la nou, optimisti si independenti, spontani, indrazneti dar relaxati, care nu simt nevoia sa epateze dar cauta lucruri de calitate si „diferite”, cu care sa se simta confortabil. In acest sens, imaginea B-MAX a fost asociata cu cea a lui Marius Moga, considerandu-se ca personalitatea sa este in deplina concordanta cu valorile brand-ului.

In plus, asocierea cu Marius Moga a facut posibila si promovarea vehiculului in cadrul uneia dintre cele mai de succes emisiuni TV - Vocea Romaniei. Astfel, produsul, targetul, endorserul, mediul de difuzare  sunt toate pe aceeasi lungime de unda.

Parteneriatul cu Vocea Romaniei contine momente publicitare difuzate in fiecare emisiune, insotite de insertii grafice si de product placement. Astfel au fost create 2 scenarii – transformate ulterior in spoturi TV - care evidentiaza principalele caracteristici ale noului Ford B-MAX: motorul EcoBoost de 1l si 120 CP la un consum de 4.9l/100 km (motor construit la Craiova si recent desemnat Motorul International al Anului 2012) si sistemul inovator de deschidere a portierelor.



"Stand de vorba cu Marus Moga ne-am dat seama ca publicul trebuie sa inteleaga ca B-MAX este fabricata in Romania, de aceea spoturile facute impreuna pornesc de la situatii cu care romanii sunt destul de obisnuiti. Lucruri comune, familiare, la care B-MAX are un raspuns propriu", explica Cristian Simion (Group creative Director Ogilvy&Mather).



Campania B-MAX va fi prezenta pe TV, online si print. De asemenea, coloana sonora a spoturilor ii apartine artistului.



Telespectatorii vor putea sa isi prelungeasca experienta muzicala si online, testandu-si abilitatile vocale si cantand prietenilor prin intermediul aplicatiei B-MAX de pe pagina de Facebook Vocea Romaniei, cele mai bune inregistrari fiind premiate de Ford.


Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0