Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce nu vor retailerii mari sa afli

Tags: retaileri, brand, competitori, afacere, online, marketing

Daca te ocupi de o afacere mica sau medie ca dimensiuni, atunci trebuie sa stii ca retailerii mari vor avea intotdeauna cateva motive sa se teama serios de tine daca afacerea ta este activa si in mediul online.



Nu ai de ce sa fii intimidat de marile branduri, ci sa te bucuri ca ai ocazia de a concura cu niste jucatori atat de importanti. In online e foarte usor sa castigi rapid teren si sa ajungi la egalitate in functie de modul in care iti gestionezi afacerea.

Iata cateva dintre acele lucruri pe care retaileri mari ar prefera sa le ascunda de competitorii mai mici:

1. "Ne temem ca s-ar putea ca in online sa pari la fel de mare ca noi".

Gandeste-te la toate resursele investite de un brand intr-un site si la traficul foarte mare. Cu toate acestea, cand ajungi in prima pagina a unui site bine realizat, poti avea impresia ca si brandul respectiv (desi mai mic in realitate) e la fel de mare si renumit.

2. "S-ar putea sa te adresezi mai eficient unei piete de nisa".

Retailerii mai mari se tem ca tu s-ar putea sa iti gasesti mai usor locul in inima consumatorilor de pe o piata de nisa. Chiar daca acestia se adreseaza in general unui target mult mai mare si spera sa ajunga la cat mai multi clienti prin eforturile de marketing facute, unui brand mai mic ii este mai usor sa directioneze produsele catre o piata care va raspunde mai bine unor strategii aplicate mai eficient tocmai fiindca au avut o "pista de aterizare" bine marcata.

3. "Nu putem oferi servicii personalizate asa cum faci tu".

Un retailer mare va gandi totul in serie tocmai fiindca va avea intotdeauna in vedere un numar foarte mare de clienti. Insa pentru a-ti tine clientii aproape trebuie sa ajungi sa ii cunosti, iar oferindu-le servicii personalizate vei reusi sa construiesti o relatie solida de fidelitate fata de brand.

4. "Poti urca in ranking mai sus decat noi".

Motorul de cautare nu va urmari intotdeauna traficul, ci va fi ghidat si de un SEO bun, precum si de raporturile create in online de site-ul brandului cu alte site-uri. Daca oamenii vor vorbi despre tine si daca ofertele tale se vor transforma intr-un marketing viral, poti fi sigur ca ai toate sansele sa iei locul unui brand renumit in listarea rezultatelor de catre motoarele de cautare.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

ovidiu 03-Oct-2012 16:52:34
Cred ca punctele 2 si 3 se aplica si in offline, de fapt acesta e viitorul pentru afacerile mici.

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0