Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce tip de reclame gusta romanii

Tags: reclame, tipologii, tipologii reclame, studiu ipsos research, zilele biz

Haioase, emotionale, dramatice, profunde, stridente, morbide. Sunt multe tipuri de reclame si multe tipuri de persoane carora li se adreseaza. Care si cum prind insa, e o alta poveste, care poveste a fost dezvaluita de un studiu Ipsos Research, citat de paginademedia.ro.
Cercetarea privind preferintele romanilor in materie de reclame a fost realizata exclusiv online si a fost prezentata in cadrul comunicarii Zilele Biz.
 
Au fost identificate astfel patru patru tipologii de oameni, cu dorinte, povesti din copilarie si reclame preferate ce difera de la o tipologie la alta.
 
1. Temerarul vesel (35% dintre respondenti) – ii plac reclame dinamice si surprinzatoare, care sa aiba un „twist”. Sunt doua principii dupa care isi ghideaza viata: viitorul este al celor care vor sa faca lucrurile altfel; realizările vor fi cunoscute si admirate.
 
Povestea preferata din copilărie: Alba ca zapada si Pinocchio.

Reclame preferate – Senzatii tari romanesti (Rom), Shaolin (Bucovina).


 

 

2. Alba Neagra (38%) – pentru ei este importantă povestea. Sunt atasati de viata de familie, le place socializarea.
 
Povestea preferata din copilărie: Capra cu trei iezi. Fata mosului si fata babei.

Reclame preferate: Oreo, Jacobs sau Creditul Divers BCR.
 

 

 

3. Neatarnatii (24%) – tinerii, la inceput de drum. Isi construiesc o realitate virtuala.
 
Nu au povesti preferate.

Reclame preferate – „Nuplecabilitatea” semintelor Nutline, Internet UPC,
Dedeman.
 

 

 

4. Azi ca maine si poimaine (9%) – cei orientati catre trecut si prezent. Pentru ei, viitorul este tensiune.
 
Povestile lor preferate: Amintiri din copilarie, Hansel si Gretel.

Reclame preferate – Timisoreana Butoiul, M&M, Nivea Q10 – crema potrivita pentru orice femeie.
 

 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0