Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce trebuie neaparat sa stii daca ai un site

Tags: online, afacere online, branding, marketing, brand

Brandingul este uneori inteles in mai multe feluri de cei care dezvolta o afacere in online, chiar daca ar trebui aplicate mai mult sau mai putin aceleasi reguli de baza. Trebuie, in orice caz, sa intelegi care este valoarea brandului tau, sa stii de ce e important sa te pregatesti constant si ce inseamna sa fii un Big Brother al nisei tale.
In primul rand, a-ti intelege brandul inseamna a-l putea dezvolta mai departe. Multe dintre companiile care au succes in online au un nume unic asa ca a incerca sa copiezi atunci cand vine vorba de alegerea unui nume este, de la inceput, o idee nefericita. Poti, in schimb, sa te inspiri din punct de vedere al trasaturilor care definesc un brand puternic si sa vezi ce ar putea functiona in cazul tau.

Indiferent de cat de mult ai reusit deja sa iti dezvolti afacerea, va trebui sa te pregatesti intotdeauna cand se apropie o sarbatoare. Profita de posibilitatea de a pune la dispozitie oferte care sa atraga un numar cat mai mare de vizitatori in aceasta perioada. Personalizeaza-ti ofertele, produsele si serviciile (in masura in care acest lucru este posibil) in functie de fiecare sarbatoare sau eveniment in parte. Fii la curent cu tot ceea ce poate fi extras din viata reala si transformat in bani prin intermediului online-ului.

In functie de piata pe care esti activ, va trebui sa stii intotdeauna ce agita spiritele in orice moment. Sa fii pregatit cu orice oferta si sa fii la curent cu noutatile din domeniul care te intereseaza. Flexibilitatea de care vei da dovada tot timpul va fi o bila alba in ochii celor care iau contact cu numele afacerii tale.

In plus, nu te teme de schimbare. Daca simti ca trebuie sa faci o schimbare, atunci fa asta si vezi ce se intampla. Daca analizezi situatia prea mult inainte de a face acea schimbare, s-ar putea sa amani la nesfarsit orice modificare.

Pana la urma, totul se rezuma la actiune si la eforturi constante. Asa cum am spus deja si intr-un editorial recent, o pauza din online te poate costa destul de mult. Prin urmare, nu-ti scoate singur afacerea din priza.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016