Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Ce trebuie sa stii cand iti promovezi produsul

Tags: management si marketing, vanzare, promovare produs, clienti, beneficiile produsului

Ce implica, in mod concret, promovarea unui produs? Ce reguli scrise si nescrise trebuie sa urmam? Si, cel mai important, care sunt greselile de care trebuie sa ne ferim? Exista lucruri pe care nu avem voie sub nicio forma sa le facem atunci cand produsul se adreseaza unui client si nu unei intregi companii?
Cand promovam direct clientului, trebuie sa punem accentul pe beneficiile produsului. Asta pentru ca, in general, deciziile cumparatorilor se bazeaza mult mai mult pe emotii. Astfel, promovarea catre clienti, prin comparatie cu cea directionata catre un business, necesita eforturi depuse in mai multe zone.

De asemenea, orice prezentare va fi mult mai scurta fiindca acestia isi doresc sa trecem direct la subiect. Vor dori sa le oferim pe tava beneficiile fara sa fie nevoiti sa depuna eforturi pentru a le intelege sau pentru a se convinge ca ceea ce le promitem e adevarat. Va trebui sa-i convingem imediat si sa le oferim o prezentare cat mai clara.

Asa ca cele mai eficiente strategii de marketing, in acest caz, sunt cele care se concentreaza pe rezultate si pe beneficiile pe care produsul le aduce clientului.

Astfel, in vreme ce o companie va fi interesata de profilul clientilor care ne-ar cumpara produsul, un client va fi interesat doar de beneficiile concrete ale produsului prezentat.

Pentru a avea succes in vanzari, va trebui, asadar, sa intelegem ce sta la baza unei decizii in cazul clientilor si care anume este factorul declansator.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0