Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cea mai puternica companie IT din Romania si-a aliniat brandul la noua statura internationala

Tags: siveco, brandient, identitate de brand

Un brand adevarat nu se naste peste noapte, ci creste cu rabdare an de an, visand, exprerimentand, invatand. Si ca in orice proces de crestere, se intampla la un moment dat ca imaginea veche sa nu-l mai reprezinte.
Siveco, unul dintre cei mai mari integratori IT din Europa Centrala si de Est, specializat in proiecte de mare anvergura din domeniul Business-to-Public si foarte activ in ultimii ani pe pietele Uniunii Europene si din Orientul Mijlociu, Africa de Nord si CSI, a decis sa dea un refresh imaginii. Iar pentru asta a apelat la agentia Brandient, care a primit misiunea de a reflecta in brandul corporatist noua statura internationala a firmei.

Strategia de design a urmarit sa creeze o identitate functionala si atractiva vizual, capabila sa creasca nivelul de energie si de angajare emotionala in interiorul organizatiei, sa definesca un teritoriu de comunicare diferentiator si memorabil, si sa proiecteze o imagine internationala moderna, se arata in comunicatul agentiei. S-a optat pentru constructia unor identitati vizuale specifice fiecarei divizii de business care sa puna in evidenta diversitatea si complexitatea proiectelor de expertiza ale companiei, dar pastrand in acelasi timp elementele identitare care acumulasera un brand equity considerabil—respectiv logo-ul si culorile corporate.


Noua identitate a fost aplicata la un sistem de design pentru toata literatura de corporatie si de produs, la manifestarile digitale ale brandului, la o platforma de advertising si un program de engagement sub titlul "Project: Pride", care a inclus sesiuni de brand engagement si suportul de comunicare interna.

"Brandurile romanesti intra intr-o noua tranzitie—aceea de la stadiul de branduri locale antreprenoriale, la cel de branduri corporatiste internationale, iar Brandient este alaturi de antreprenorii si managerii care fac acest lucru cu curaj si viziune. Succesul international al puternicului integrator IT Siveco dovedeste competente globale si sustine ideea unei platforme 'soft power' pentru competitivitatea nationala", spune Aneta Bogdan (MBA FCIM, Managing Partner, Brandient).










Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0