Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cei 5 grei din publicitatea online

Tags: publicitate, online, castiguri publicitate, google, facebook

Publicitatea cere bani si face bani. Si cum spatiul online este din ce in ce mai accesat si mai aglomerat, publicitatea online tinde sa devina la randu-i un aspect esential in strategia de marketing, nu doar optional. Pe aceasta piata insa, sunt doar 5 mari jucatori care acopera o plaja larga de clienti si inghit cei mai multi bani.
Analizand mai multe date, Darren Herman, un specialist in marketing, a constatat ca publicitatea online este controlata in proportie de 64% de doar 5 companii gigant: Google, Yahoo, Microsoft, Facebook si AOL.
Intre toate insa, Google este cel mai puternic, intrucat controleaza 46% din publicitatea online, fiind urmat de Yahoo, Microsoft, Facebook si AOL. Veniturile sale din publicitate se ridica la 29 miliarde de dolari.
Yahoo castiga din publicitate de aproape 5 ori mai putin decat Google, respectiv 6 miliarde de dolari, in timp ce Microsoft se alege cu 2,2 miliarde de dolari, iar AOL cu 1,3 miliarde de dolari.  
Ceva mai speciala este situatia Facebook. Desi intrata de curand pe piata publicitatii online, Facebook a reusit sa acapareze o felie importanta din aceasta, castigand 1,9 miliarde dolari. Dar acesta pare a fi doar inceputul. Dat fiind succesul de care se bucura printre utilizatori, imbunatatirile permanente aduse site-ului si mai ales serviciilor dedicate brandurilor, platforma de socializare a lui Mark Zuckerberg ar putea deveni liderul mondial in domeniul publicitatii afisate online, depasind Google si Yahoo.

chart of the day, digital advertising, oct 2011
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0