Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cei trei crai de la EFFIE Global Awards 2012: Nike, P&G si Unilever

Tags: premiile effie, effie global awards, castigatori effie 2012

Cu o istorie de peste 40 de ani si peste 40 de programe raspandite in intreaga lume, premiile Effie reprezinta o recunoastere a creativitatii si eficientei in comunicarea de marketing manifestata atat la nivel national, cat si regional. Dupa ce au fost identificate si premiate cele mai bune campanii locale, a venit randul marilor campioni in publicitate.
Effie Global Awards recompenseaza cele mai bune idei care si-au dovedit eficienta pe pietele din intreaga lume. Editia din acest an a adus impreuna peste 55 de executivi de top din intreaga lume pentru a juriza si a participa la evenimentele desfasurate la Londra, Singapore si New York. Ei au intors campaniile pe toate fetele, le-au analizat si discutat indelung pentru ca in final sa stabileasca castigatorii de talie internationala.
 
Astfel, premiul Gold Global EFFIE a fost acordat agentiei Wieden+Kennedy pentru campania “Write the Future” (client Nike Football).
 


Premiul Silver Global EFFIE i-a revenit agentiei Grey Worldwide pentru campania “Breathe Happy” (client Febreze/Ambi Pur - Procter & Gamble).



Iar premiul Bronze Global EFFIE a mers catre agentia Lowe Lintas and Partners pentru campania “Superfast Handwash” (client Lifebuoy - Unilever Asia Private Limited).




Nominalizarile pentru marile premii Effie Global au fost: 

- Ponce (Argentina), ajunsa in finala cu campania "Axe Dark Temptation" (client Axe / Lynx - Unilever).
 


- Lola (Spania) cu campania “Magnum Gold?! As Good as Gold.” (client Magnum/Magnum Gold - Unilever).
 


- BBH New York cu campania “The Web is What you Make of it” (client Google Chrome - Google Inc.).
 


- Twofifteenmccann - campania “You are the Controller” realizată pentru consolele Xbox 360.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0