Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai creative pagini de brand existente pe Facebook

Tags: facebook, pagini de brand, pagini creative, simply zest

Facebook are sute de milioane de utilizatori si zeci de milioane de pagini de brand. E adevarat ca nu este usor sa te faci remarcat intr-o asemenea multime, insa unele branduri au reusit.
Simply Zest a analizat zeci de pagini ale brandurilor mai mult sau mai putin cunoscute, evidentiind 50 dintre cele mai creative. Iata cateva dintre ele:

The New York Times – Utilizeaza drept cover o minunata fotografie ce o leaga foarte bine de mesajul brandului, acela de a captura si transmite cele mai importante evenimente din lume. In plus, brandul s-a folosit de timeline pentru a-si expune istoria de peste 200 de ani.


Livestrong – Un exemplu de cover si tab-uri care merg in tandem perfect. De remarcat ca exista un tab special construit pentru blogul companiei.


Walmart – Intrucat se pozitioneaza drept un brand de familie, Wallmart isi schimba des cover-ul pentru a ilustra momentele importante din an. Acesta, de exemplu, este dedicat reinceperii scolii.


Dove – Cover-ul este menit sa reprezinte esenta brandului si publicul caruia i se adreseaza, respectiv femeile de toate formele, varstele 
si etniile.



Disney – Atunci cand ai in spate o istorie atat de bogata si iubita precum cea a Disney, nu poti decat sa profiti din plin de asta.
  

Manchester United – Se foloseste foarte bine de timeline, punand in lumina istoria clubului care incepe prin anii 1800 atunci cand acesta a fost infiintat. Este unul dintre primele branduri britanice care au implementat noul Facebook Timeline.


Paddy Power – Desi are putin peste 280.000 de fani, continutul postat de brand este atat de unic, amuzant si captivant incat merita toata atentia.


YouTube – Cu cele 60 milioane de like-uri, YouTube este un brand ce merita urmarit pentru a fi la curent cu cele mai noi si mai bune filmulete. In plus, un videoclip postat aici are toate sansele sa devina viral.


iTunes – Cu un look elegant, update-uri regulate si o utilizare desavarsita a imaginilor, pagina dedicata muzicii de la Apple reuseste sa fie mereu pe placul fanilor.


Mozila Firefox – Cu un cover ca acesta cum ar putea sa nu iti placa pagina de brand? De altfel, imaginea exprima foarte bine personalitatea brandului si a paginii in sine, un mix reusit de umor cu sfaturi concrete pentru utilizatori.


Facebook – De pe o asemenea lista nu putea totusi lipsi brandul care se face responsabil pentru toate astea. Cover-ul sau ilustreaza foarte bine globalizarea comunicarii social media.   


Acestora li se adauga desigur Coca-Cola, Pepsi, Skittles, Audi, Nike, Sony sau Carlsberg. 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.



Ultimele comentarii

0